درباره رنگ مولتی کالر

آیا تا به حال برایتان پیش آمده دیواری را ببینید و از دور فکر کنید که نمای سنگ گرانیت دارد؛ اما وقتی به آن نزدیک می‌شوید با دیواری رنگ شده مواجه شوید؟  اگر چنین اتفاقی برایتان رخ داده، پس احتمالا یک دیوار مولتی کالر را دیده‌اید. رنگ مولتی کالر یکی از چیزهایی است که توضیح دادن درباره‌اش کمی سخت است و تا با چشم خودتان آن را نبینید، ترجیح می‌دهید به کل از خیر باور کردن‌اش بگذرید!

فکر کنید رنگ مولتی کالر را این‌طور برایتان توصیف کنیم: مولتی کالر رنگی است که می‌توانید آن را با اسپری روی یک دیوار بپاشید و به طور هم‌زمان و البته آنی، یک رنگ پس‌زمینه همراه با یک یا چند رنگ را به صورت الگویی از پیش تعیین شده روی دیوارتان تحویل بگیرید! احتمالا عقل سلیم چنین چیزی را به راحتی قبول نمی‌کند؛ اما چیزی که خواندید عین حقیقت است!

مولتی کالر رنگی است که می‌توانید آن را با اسپری روی دیوار بپاشید و به طور هم‌زمان، یک رنگ پس‌زمینه همراه با یک یا چند رنگ را به صورت الگو روی دیوارتان تحویل بگیرید.
قبول داریم که کمی توضیح دادن‌اش سخت است!

درباره رنگ مولتی کالر
رنگ مولتی کالر یعنی نقاشی کل خانه در کمتر از یک روز
ماهیت شیمیایی رنگ مولتی کالر به گونه‌ای است که دست شما را برای رنگ‌آمیزی سطوح مورد نظرتان با انتخاب‌هایی نامحدود از طرح ها و رنگ‌ها باز می‌گذارد. مولتی کالر را می‌توانید برای رنگ آمیزی هر سطحی که فکرش را بکنید به کار ببرید. خاصیت چسبندگی بالای این رنگ باعث می‌شود تا بتواند به راحتی به هر سطحی بچسبد؛ از گچ و سیمان و سنگ گرفته تا پلاستیک و فلز و کاشی. مولتی کالر را می‌توانید هم به صورت اسپری برای کارهای کوچک و جزئی تهیه کنید و هم برای پروژه‌های برز‌گ‌تر مثل نقاشی داخلی ساختمان یا حتی نقاشی محیط بیرونی از استادکار کمک بگیرید. البته استاد کارهای نقاشی ساختمان این رنگ را به وسیله‌ی کمپرسور هوا و پیستوله مخصوص اجرا می‌کنند.

نکته‌ی مثبت بعدی درباره‌ی رنگ مولتی کالر این است که تقریبا زمان خشک شدن ندارد! این رنگ فقط ۲ ساعت بعد از پاشیده شدن کاملا خشک به نظر می‌رسد و پس از ۲۴ ساعت به استحکام و مقاومت نهایی خود دست پیدا می‌کند. این نکته را در کنار زمان کوتاه خشک شدن رنگ مولتی کالر در نظر بگیرید که به دلیل نوع اجرای این رنگ، به طور روزانه می‌توان حدودا ۱۵۰ مترمربع را با آن رنگ آمیزی کرد؛ یعنی کل یک خانه حدودا ۶۰متری را می‌توانید در عرض یک روز با استفاده از کمپرسور رنگ بزنید.

رنگ مولتی کالر برای آماده سازی به هیچ نوع حلال و رقیق‌کننده‌ای نیاز ندارد. این رنگ علاوه بر اینکه از نظر اقتصادی مقرون به صرفه‌تر از سایر رنگ‌ها است، هیچ گونه بوی نامطبوعی را از خود به جای نمی‌گذارد. در واقع اگر امروز صبح خانه‌تان را با مولتی کالر رنگ زده بودید، می‌توانستید فردا ظهر با خیال راحت وسط آشپزخانه‌ی جدیدتان، ناهار را نوش جان کنید.

اگر امروز صبح خانه‌تان را با مولتی کالر رنگ زده بودید، می‌توانستید ظهر فردا، ناهار را با خیال راحت وسط آشپزخانه‌ی جدیدتان  نوش جان کنید.
خاصیت آنتی استاتیک رنگ مولتی کالر باعث شده تا در برابر جذب ذرات معلق در هوا مقاوم باشد و خیال خانم خانه را تا حد زیادی از بابت گردگیری سطوح راحت می‌کند. این رنگ کاملا ضدآب است و اگر زمانی خواستید دیوار را تمیز کنید، می‌توانید با خیال راحت از آب استفاده کنید. اگرهم فکر می‌کنید که آب زدن به دیوار باعث پوسته پوسته شدن رنگ یا زرد شدن دیوار می‌شود، خیال‌تان راحت باشد. رنگ مولتی کالر با ساختار لایه‌لایه‌اش، اجازه می‌دهد ذرات میکروسکوپی بخار آب از آن رد شوند و هیچ اثری از خیسی یا رطوبت بر روی دیوار خانه شما نخواهد ماند.

منبع: وبسایت کبال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *