نقاشی ساختمان با مولتی کالر

گروه خدمات ساختمانی پایتخت آماده انجام نقاشی ساختمان با مولتی کالر با بهترین قیمت و کیفیت می باشد. از ویژگی های منحصر به فرد این گروه ساختمانی می توان به مشاوره و بازدید رایگان اشاره نمود که مشتریان محترم نقاشی ساختمان با مولتی کالر را به شکل صحیح راهنمایی می کند. کافی است ضمن تماس و برخورداری از مشاوره و بازدید رایگان پروژه خود را پس از سفارش در کوتاه ترین زمان با بهترین کیفیت تحویل بگیرید.


شما علاوه می توانید از نقاشان مجرب ما در زمینه نقاشی ساختمان با مولتی کالر یا هر نوع رنگ یا نقاشی دیگری بهره مند شوید، می توانید مطالب آموزشی در مورد رنگ آمیزی ساختمان و نقاشی منزل و انواع رنگ های ساختمانی و همچنین مقالات در زمینه های مختلف رنگ ها و نقاشی ساختمان را در سایت ما ایران مطالعه نمایید و همچنین با دیدن فیلم های آموزشی نقاشی ساختمان از آموزش های تصویری این مجموعه بهره مند شوید تا بتوانید تصمیم گیری بهتری در نقاشی خانه یا منزل خود داشته باشید و با بهترین رنگ ها خانه خود را رنگ آمیزی کنید.

از آنجایی‌ که رنگ‌های مولتی‌کالر برخلاف رنگ‌های موجود در بازار جهت اجرا نیاز به هیچ‌گونه حلال و ترکیبات نفتی مرسوم ندارد، بدون بو بوده و در مکان‌هایی که امکان تخلیه کامل و طولانی مدت وجود ندارد، نظیر منازل، ادارات، مراکز درمانی، مراکز آموزشی، هتل‌ها و … به‌راحتی قابل اجرا می‌باشد.

خدمات نقاشی ساختمان با مولتی کالر

قیمت  نقاشی ساختمان با مولتی کالر تفاوت چندانی با سایر رنگهای ساختمان ندارد. قابلیت شستشوی آسان: با آب وانواع شوینده ها براحتی قابل شستشو میباشد . آمادگی سطح جهت اجرا سطوح زیر کار بایستی خشک وتمیز بوده وعاری از هرگونه آلودگی، چربی ودوده باشد.همچنین پیش از اجرا بر روی سطوح فلزی از قبیل: تخت فلزی، کابینت و … زنگ زدگی وضایعات فلزی باید پاک شود ،سپس رنگ با دستگاه مخصوص (آدمک) با اسپری کردن اجرا شود ./ مولتی کالر چیست

موارد زیر از جمله ویژگی‌های این رنگ ا‌ست:

اجرای سریع و آسان طی یک مرحله و توسط اسپری کردن رنگ

توجیه اقتصادی به علت قابلیت پوشش‌دهی زیاد، سرعت سریع اجرا و کاهش نیروی کار

مقاومت بالا در برابر جذب دوده، غبار و ذرات معلق در هوا (آنتی استاتیک) که در نتیجه هزینه تمیز کاری و نگه‌داری را تقلیل داده، آن را بهداشتی می‌کند.

قابلیت شستشوی آسان و کامل با آب و سایر شوینده‌های مرسوم خانگی و دارای مقاومت عالی در برابر رطوبت و شستشو

رنگ‌های مولتی کالر دکوراتیو بوده و یک لایه نازک بر روی سطوح ایجاد می‌نماید و بر روی سطوح گچ، سیمان، بتن، آهن، آلومینیوم، چوب، رنگ، سنگ، شیشه، کاشی، پلاستیک، کنیتکس و … قابل اجراست. قابلیت پوشش دهی و چسبندگی فوق‌العاده رنگ‌های مولتی کالر این امکان را فراهم می‌کند تا در مکان‌های مختلف از قبیل منازل مسکونی، لوازم موجود در منزل (کابینت، تخت خواب، میز، سطوح دکوراتیو و …)، مکان‌های پر تردد نظیر پاگردهای ورودی، پلکان‌ها، پارکینگ‌ها، مکان‌های عمومی مثل بیمارستان‌ها، دانشگاه‌ها و مدارس و … استفاده شود.

نقاشی ساختمان با مولتی کالر

نقاشی ساختمان با مولتی کالر باید با پمپ مخصوص hlvp اجرا گردد که بخاطر گرانی این پمپ و عدم توجه و گاهی کمتر از این روش استفاده نمی شود . (رنگهای مولتی کالر شامل لایه های رنگ هستند که با پمپهای معمولی این لایه ها به خوبی پاشش نمی شوند و از کیفیت ار کاسته می شود.) رنگهای مولتی اسپکت هم با رولر و غلطک و قلمو قابلیت اجرایی دارند و بیشتر برای مصارف نمای بیرونی ساختمان استفاده می شوند که در ایران فعلا تولید نمی شوند. تنوع وگستردگی در طرح و رنگ : با توجه به فرمولاسیون خاص امکان ساخت رنگهای متنوع و منطبق با هر سلیقه برای ایجاد سطوحی زیبا و چشم نواز را فراهم می کند. اگر سطح گچی باشد مثل رنگ روغنی روغن زیرکار و بتونه کامل (ماستیک) و ۲ دست رنگ روغنی اجرا شود و سپس اجرای رنگ مولتی کالر بر روی زیر سازی روغنی اجرا شود. در نوع استاندارد اجرا : باید یک گالن رنگ مولتی کالر را به ۲۰ الی ۲۵ متر مربع از سطح رسانید.

7 دیدگاه برای “نقاشی ساختمان با مولتی کالر

  1. اشتراک‌ها: بررسی هزینه های نقاشی ساختمان - خدمات ساختمانی 2656 7712 021

  2. اشتراک‌ها: آنالیز کامل رنگ مولتی کالر - خدمات ساختمانی 2656 7712 021

  3. اشتراک‌ها: رنگهای مولتی کالر و مزیت ها - خدمات ساختمانی 2656 7712 021

  4. اشتراک‌ها: شناخت نقاشی مولتی کالر - خدمات ساختمانی 2656 7712 021

  5. اشتراک‌ها: توضیحات کوتاه در مورد مولتی کالر - خدمات ساختمانی 2656 7712 021

  6. اشتراک‌ها: رنگ مولتی کالر در پوشش های تزئینی - خدمات ساختمانی 2656 7712 021

  7. اشتراک‌ها: دانستنی کوتاه در مورد پرایمین - خدمات ساختمانی 2656 7712 021

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *