بررسی هزینه های نقاشی ساختمان

قبل از بررسی هزینه نقاشی ساختمان و هزینه های نقاشی ساختمان ، توجه کنید که سفارش شما در اسرع وقت با قیمت مناسب توسط اکیپ مجرب و متعهد و با استفاده از رنگ های استاندارد انجام می شود. برآورد و تخمین هزینه و قیمت نقاشی ساختمان بستگی به نوع سفارش شما دارد که ما می توانیم شما را در این زمینه راهنمایی کنیم البته در تعیین قیمت نیز موارد مختلفی تاثیر گذار است مانند کثیف یا آلوده بودن منزل یا ساختمان مورد نظر که این نیز با بازدید که به صورت دقیق توسط نقاشان ما بررسی می شود و به سادگی قابل حل است در ضمن شما می توانید از مشاوره رایگان نقاشان مجرب ما برای هرچه بهتر انجام شدن کار، بهره مند شوید با توجه به وضعیت بازار موجود و تغییر قیمت ها ، برای اطلاع از آخرین قیمت های نقاشی ساختمان و نحوه کار و بازدید و مشاوره رایگان ، می توانید با شماره های ما تماس حاصل نمایید.

با توجه به متفاوت بودن نوع ساختمان، زیر کاری دیوار و نوع رنگ انتخابی و همچنین متغیر بودن قیمت ها امکان ارائه دقیق قیمت دشوار است. لذا برای اطلاع از تخمین هزینه و قیمت نقاشی ساختمان، قیمت اکریلیک – رنگ پلاستیک و روغنی – قیمت مولتی کالر و بلکا (رومالین – بلکا ابریشمی) در یزد با ما تماس بگیرید تا بصورت تلفنی یا بازدید محل، شما را از قیمت نقاشی ساختمان آگاه سازیم.

هزینه های نقاشی ساختمان

حدود قیمت رنگ آمیزی ساختمان
قیمت نقاشی ساختمان برای هر رنگ با توجه به نوع رنگ، زیر کار و زیر سازی و نوع نقاش و شهر و منطقه متفاوت است با این وجود قیمت های ما به صورت متعارف و معمول در شهر تهران به شرح ذیل است.
(متراژ بر حسب متر مربع و قیمت بر حسب تومان است)
قیمت های کارهای متعارف و معمولی در سال ۹۵ بدین شرح می باشند:
قیمت رنگ روغنی اجرا با رنگ درجه یک استاندارد (شرکت رنگسازی/ سحر/ هادی/ هاویلوکس و …..): قیمت هر مترمربع ۶۰۰۰ تومان الی ۸۰۰۰ تومان
قیمت رنگ پلاستیک اجرا با رنگ استاندارد درجه یک (سحر/ سمن/ پارس بهار و…..): قیمت هر مترمربع ۵۰۰۰ تومان الی ۶۰۰۰ تومان
رنگ اکریلیک (روغنی بی بو) : ۶۰۰۰ تومان الی ۸۰۰۰ تومان
گروه رنگ های سلولزی (بلکا) : ۶۰۰۰ تومان الی  ۷۰۰۰ تومان
گروه رنگهای دکوراتیو پوشش مولتی کالر : هر مترمربع ۶۰۰۰ تومان الی ۸۰۰۰ تومان
قیمت کنتیکس : هر مترمربع ۸۰۰۰ تومان الی ۱۰۰۰۰ تومان با ضمانت
قیمت رنگ نما : هر مترمربع ۱۲۰۰۰ تومان الی ۱۸۰۰۰ تومان

توجه: برای اطلاع از قیمت روز با ما تماس بگیرید.
قیمت خدمات غیر از موارد بالا با بازدید رایگان ما مشخص می شود.
البته توجه داشته باشید که کار ما تنها به نقاشی ساختمان محدود نمی شود و شما نیز می توانید از خدمات تهیه و نصب انواع کاغذ دیواری و گچبری و گچ کاری منزل خود (بازسازی و نوسازی ساختمان) بهره مند شوند در صورتی که قیمت اجرا رنگ ساختمانی مورد نظر شما در جدول بالا وجود ندارد، می توانید با شماره های ما تماس حاصل نمایید.

کلمات کلیدی: قیمت نقاشی ساختمان, قیمت نقاشی منزل,رنگ آمیزی خانه,رنگ آمیزی دیوار,رنگ آمیزی ساختمان,رنگ آمیزی منزل,رنگ اکریلیک متری چند,رنگ بلکا متری چند,رنگ پلاستیک متری چند,رنگ روغن متری چند,رنگ کردن خانه,قیمت رنگ اکریلیک,قیمت رنگ بلکا,قیمت رنگ پلاستیک,قیمت رنگ روغن,قیمت رنگ سلولزی,قیمت رنگ کردن خانه,قیمت رنگ مولتی کالر,قیمت هر مترمربع رنگ روغن, تعرفه نقاشـی ساختمان, قیمت خدمات نقاشی ساختمان, قیمت نقاشی ساختمان, لیست قیمت نقاشی ساختمان, قیمت رنگ روغن ساختمان, قیمت اتحادیه نقاشی ساختمان, قیمت نقاشی ساختمان در, قیمت نقاشی ساختمان در تهران, نقاشی ساختمان قیمت ارزان, قیمت نقاشی ساختمان سال ۹۴, قیمت نقاشی ساختمان سال ۹۵, هزینه نقاشـی ساختمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *