نقاشی ساختمان با رنگ اکریلیک

گروه خدمات ساختمانی پایتخت آماده انجام نقاشی ساختمان با رنگ اکریلیک با بهترین قیمت و کیفیت می باشد. از ویژگی های منحصر به فرد این گروه ساختمانی می توان به مشاوره و بازدید رایگان اشاره نمود که مشتریان محترم نقاشی ساختمان با رنگ اکریلیک را به شکل صحیح راهنمایی می کند. کافی است ضمن تماس و برخورداری از مشاوره و بازدید رایگان پروژه خود را پس از سفارش در کوتاه ترین زمان با بهترین کیفیت تحویل بگیرید.


رنگ‌ اکریلیک به دلیل کیفیت بالاتری که نسبت به رنگ‌های روغنی و پلاستیک ساختمانی دارد از دوام و عمر بیشتری نسبت به این رنگ ها برخوردار میباشد. رنگ‌ اکریلیک اجرای سریعتر و راحت تری در نقاشی ساختمان دارد رنگ های اکریلیک زیباتر، شاداب‌تر، شفاف‌تر و چشم گیر‌تر از رنگ‌های روغنی و پلاستیک هستند. رنگ‌ اکریلیک هنگام اجرا هیچ بویی ندارد و بعضی از شرکت‌ها رایحه‌های مختلف به این رنگ‌ها اضافه کرده تا در هنگام اجراء در نقاشی ساختمان بوی خوشی استشمام گردد مانند رایحه لیمو، پرتغال، گل یاس، گل رز و … رنگ‌های اکریلیک به دلیل خواصی آنتی استاتیک دوده و گرد و غبار معلق در هوا را به خود جذب نمی‌کنند در نتیجه زمانی که در نقاشی ساختمان از رنگ اکریلیک استفاده می‌گردد ساختمان تا سالهای پس از نقاشی ساختمان همان طراوت و شادابی اولیه را دارا می‌باشد. رنگ‌ اکریلیک رنگ پریدگی ندارد و چنانچه شما در هنگام نقاشی ساختمان رنگ مورد نظر خود را انتخاب کرده باشید.

نقاشی ساختمان با رنگ اکریلیک

رنگهای اکریلیک از لحاظ روانشناسی رنگها دارای نشاط و شادابی بیشتری نسبت به رنگهای روغنی هستند.شرکت رنگ و کاغذ دیواری نیلی با استفاده از سیستم تینت (ترکیب)رنگ کامپیوتری اجرای این رنگها را ساده تر کرده و با استفاده از ۱۶۰۰۰طیف رنگی کالیته های متفاوت دامنه رنگی را بالا برده و تنوع بیشتری را برای مشتریان فراهم می کند.

اجرای رنگ‌ آکرولیک هنگام اجرا هیچ بویی ندارد و بعضی از شرکت‌ها رایحه‌های مختلف به این رنگ‌ها اضافه کرده تا در هنگام اجراء در نقاشی ساختمان بوی خوشی استشمام گردد مانند رایحه لیمو، پرتغال، گل یاس، گل رز و … رنگ‌های اکرولیک به دلیل خواصی آنتی استاتیک دوده و گرد و غبار معلق در هوا را به خود جذب نمی‌کنند در نتیجه زمانی که در نقاشی ساختمان از رنگ اکریلیک استفاده می‌گردد ساختمان تا سالهای پس از نقاشی ساختمان همان طراوت و شادابی اولیه را دارا می‌باشد.

این رنگ‌ها بسیار متنوع هستند.این رنگ‌ها برای ایجاد بافت در سطوح مناسبند چون غلظت بالایی دارند و به سرعت خشک می‌شوند. رنگ اکریلیک انعطاف پذیر است و به همین علت روی تمام سطوح از جمله مدل‌های خمیر کاغذ پارچه و کفش قابل استفاده است.

رنگ های اکریلیک پایه آب نسل جدید از رنگ های ساختمانی می باشند که با توجه به مسائل زیست محیطی و عدم استفاده از حلال های آلی و مواد مضر کاربردی این نوع رنگ ها رو به افزایش است. بطوری که به تدریج جایگزین مناسبی برای رنگ های روغنی الکیدی می باشند. از ویژگی های فنی این محصولات می توان به موارد زیر اشاره نمود : مقاومت شستشوی بسیار خوب، فقدان بوی نامطبوع و سازگار با محیط زیست به دلیل عدم استفاده از حلال های نفتی و آلی، دارا بودن پوشش خوب و داشتن صرفه اقتصادی و اعمال آسان آن ها بر روی سطح . رنگ های اکریلیک سیلیکون مخصوص نما نیز مخصوص استفاده در نمای ساختمان بوده و ویژگی های فنی آن شامل : تنفس، مقاومت خوب در برابر نفوذ آب، مقاومت در برابر آلودگی های سطح، پوشش بالا و عدم جذب چرک و حفظ تمیزی سطح می باشد. این رنگ‌ها بسیار متنوع هستند.این رنگ ها برای ایجاد بافت در سطوح مناسبند چون غلظت بالایی دارند و به آهستگی خشک می‌شوند. نقاشی ساختمان با رنگ اکریلیک انعطاف پذیر است و به همین علت روی تمام سطوح قابل استفاده است. خاصیت ویژه این رنگها به خاطر بدون بو بودن آنهاست.

پوشرنگ اکریلیک سفید مات پوشرنگ اکریلیک سفید نیم براق پوشرنگ اکریلیک سفید براق پوشرنگ اکریلیک سیلیکون مخصوص نما پرایمر اکریلیک خمیرهای تینت پوشرنگ اکریلیک مات رنگی شامل : قرمز، زرد، آبی، مشکی، گل ماش • رنگ های اکریلیک پایه آب، این رنگ ها شامل: – رنگ اکریلیک مات – رنگ اکریلیک نیم براق – رنگ اکریلیک براق – رنگ اکریلیک سیلیکون نما -پرایمر اکریلیک رنگ های اکریلیک پایه آب نسل جدید از رنگ های ساختمانی می باشند که با توجه به مسائل زیست محیطی و عدم استفاده از حلال های آلی و مواد مضر کاربردی این نوع رنگ ها روبه افزایش است.

خدمات نقاشی ساختمان با رنگ اکریلیک

برای آگاهی از قیمت انواع اجرای نقاشی ساختمان با رنگ آکرولیک و نقاشی اکرولیک در ساختمان یا منزل خود می توانید با شماره های ما تماس حاصل نمایید، تا علاوه بر راهنمایی و مشاوره رایگان کارشناسان ما ، خانه یا منزل خود را در سریع ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت رنگ آمیزی کنید. بهتر است رنگ های آکرولیک مصارف بیرونی را در زیر نور مستقیم خورشید به کار نبرید ولی در صورت نیاز از نوع مخصوص آن (سیلیکونی) استفاده نمایید.

11 دیدگاه برای “نقاشی ساختمان با رنگ اکریلیک

  1. اشتراک‌ها: کاربرد رنگ اکریلیک در ساختمان - خدمات ساختمانی 2656 7712 021

  2. اشتراک‌ها: آماده سازی سطوح برای رنگ اکریلیک - خدمات ساختمانی 2656 7712 021

  3. اشتراک‌ها: رنگ های مناسب در نقاشی منزل - خدمات ساختمانی 2656 7712 021

  4. اشتراک‌ها: رنگ کامپیوتری یا اکرولیک - خدمات ساختمانی 2656 7712 021

  5. اشتراک‌ها: انتخاب بین رنگ روغنی و اکریلیک بر اساس تفاوت ها - خدمات ساختمانی 2656 7712 021

  6. اشتراک‌ها: ویژگی خاص رنگ ساختمان - خدمات ساختمانی 2656 7712 021

  7. اشتراک‌ها: ویژگی های منحصر به فرد آکریلیک - خدمات ساختمانی 2656 7712 021

  8. اشتراک‌ها: بررسی هزینه های نقاشی ساختمان - خدمات ساختمانی 2656 7712 021

  9. اشتراک‌ها: آنچه باید در مورد رنگ اکریلیک بدانید - خدمات ساختمانی 2656 7712 021

  10. اشتراک‌ها: رنگ های قابل شستشو در نقاشی ساختمان - خدمات ساختمانی 2656 7712 021

  11. اشتراک‌ها: ساخت رنگ و نقاشی روغن - ❶خدمات ساختمانی 2656 7712 021

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *