ساخت رنگ و نقاشی روغن

فرآیند ساخت یک نقاشی روغن یا اکریلیک عمدتا موضوع فردی است. بعضی از هنرمندان برجسته می خواهم بلافاصله پس از پوشش بوم، با رنگ پاشیدن در رنگ نازک و رقیق شده که بسیار سریع خشک می شود، شروع می شود. این اجازه می دهد تا آنها را به ایجاد بلوک های اصلی تن و بافت. مهارت هایی را که می توانید از این کتاب رایگان برای رنگ آمیزی در آثار هنری خود بیاموزید اعمال کنید.

نقاشی روغن

رنگ نقاشی ساختمانی بر روی سطح خود را مخلوط کنید
برخلاف رنگها، قبل از اینکه روی کاغذ استفاده شود، رنگ پاستیل را نمیتوان در یک پالت مخلوط کرد. در عوض رنگ در کاغذ خود مخلوط شده است. حتی اگر طیف گسترده ای از رنگ های استیل را داشته باشید، تقریبا همیشه لازم است مخلوط کردن سطح باشد. یاد بگیرید چگونگی ساختن پوشش رنگ را برای تنظیم کلید رنگ برای آثار هنری بعدی خود داشته باشید. یادگیری برای نقاشی از نقاشی های پر جنب و جوش و پر از رنگ پویا با استفاده از راهنمایی های این کتاب رایگان.

بدانید برش کاری
علامت های قلم مو در نقاشی های خود نقشی مهم ایفا کرده اند، از آنجاییکه اولین تیتان، و سپس رامبراند، شروع به بهره برداری از آنها در مقایسه با سطوح صاف و ترکیبات ظریف ترجیحا توسط هنرمندان نقاشی قبلی. قلم مو می تواند بسیار مفید برای نقاشی بافت و اضافه کردن جزئیات به اشیاء در نقاشی خود است. میزان استفاده از براش در نقاشی اکریلیک بستگی به هنرمند نقاشی دارد. یک هنرمند نقاشی می تواند به طور مشابه با کار خود با روغن استفاده کند، در حالیکه دیگر ممکن است از مقدار آکریلیک با رنگ مسطح بهره برداری کند.

درس های هنری: نحوه اصلاح
هیچ چیزی ناخوشایندتر از کشف نیمه شده از یک آثار هنری در دکوراسیون منزل ساده است که چیزی از دست رفته است؛ شاید رنگها هماهنگ نباشند و یا جسم در موقعیت اشتباه باشد. خوشبختانه اغلب ممکن است درست باشد. در هنر، مخصوصا برای مبتدیان، اشتباهات باید بخشی از منحنی یادگیری باشد. راه های ساده ای برای تصحیح حوادث شما وجود دارد.

منبع: دکوراسیون منزل

این نوشته در نقاشی ارسال شده و با برچسب گذاری شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *