آشنایی با انواع سقف کاذب

سقف کاذب یک کلمه جالب در خود است. سقف قرار است پناهگاه را از عناصر مختلف طبیعی بسازد و چراغ ها و طرفداران و غیره را بپوشاند. انواع سقف کاذب نمیتواند از طبیعت خود به سرپناه ارائه کند و برای پنهان کردن سیمها در دفاتر بزرگ و همچنین احساس زیبایی شناسی به مسکونی و همچنین مکان های تجاری با چراغ های LED ارزان تر می شود و تبدیل شدن به یک گزینه بسیار مقرون به صرفه و زیبا در طراحی داخلی می شود. شما می توانید یک توضیح دقیق در چه سقف کاذب دریافت کنید؟ – ۱۰۰Krafts و احساس رایگان برای پاسخ دادن به اینجا و یا در پست وبلاگ برای دریافت هر گونه جزئیات بیشتر.

انواع سقف کاذب

انواع سقف کاذب
امروزه مردم از اهمیت سقف آگاهی دارند و می خواهند زیبایی شناختی متفاوت از سقف را بخواهند. طراحی سقف کاذب یک گزینه صحیح برای تزئین سقف یا سقف است. سقف کاذب نیز به عنوان سقف کاذب، سقف T-bar، سقف کاذب یا سقف شبکه شناخته شده است. این یک نماد مدرنیته است. شما همچنین می خواهید بدانید – انواع مواد سقفی کاذب موجود در بازار چیست؟ مزایای سقف دروغین یا قطره چیست؟ معایب سقف کاذب چیست؟ آیا سقف کاذب یا قطره مورد نیاز هر گونه تعمیر و نگهداری است؟

انجام سقف کاذب در تهران
سقف های کاذب یکی از بخش های برجسته ای از خانه شما هستند و بنابراین شما باید از چندین راه برای چشم پوشی از آن استفاده کنید. سقف کاذب یک لایه سقف دوم است که از یک لایه فلزی به کمک یک قاب فلزی از لایه اول به حالت تعلیق درآمده است. سازنده اصلی سقف کاذب، گچ کاری است که به لایه دوم سقف انعطاف پذیری می بخشد. سقف کاذب به منظور نگاه کردن به ظاهر خانه شما کمک می کند و همچنین می تواند بسیار ارزشمند باشد تا اتاق خود را خنک و آرام نگه دارد، نه تنها این، بلکه همچنین باعث می شود تا نورهای خوبی در بالای سقف باشد.

سقف کاذب سقف ساخته شده زیر سقف اصلی در دکوراسیون منزل و  اتاق یا ساختمان است. به عبارت دیگر، این دومین لایه سقف است که از پشت بام اصلی با کمک قاب فلزی یا چوبی به حالت تعلیق درآمده است. این نیز به عنوان سقف افتاده شناخته شده است. پیمانکاران سقف کاذب در حیدرآباد مزایای متعددی دارند. این زیبایی شناسی اتاق را بهبود می بخشد. سقف کاذب برای نگه داشتن اتاق در طول تابستان و گرم در زمستان فراهم شده است. همچنین ارائه شده است برای مخفی کردن مش زشت سیم های الکتریکی، لوازم جانبی نور، کانال های تهویه مطبوع و وسایل دیگر.

کار کردن روی سقف یکی از سخت ترین وظایف هر کار انجام شده است، به طوری که کار به صورت وارونه انجام می شود. پیمانکاران سقف کاذب در حیدرآباد وقتی می خواهید یک سقف آینه ای ایجاد کنید، ابتدا باید تصمیم بگیرید که آیا شما به این کار می پردازید. اگر نه، ممکن است بخواهید یک خمیر بخورید تا هزینه بیشتری را بپردازید تا اینکه در واقع خودتان آن را انجام دهید، اما حداقل نتیجه ای را که در ذهن داشتید، مطرح کنید. یکی از شایع ترین شکایات از مستاجرین آپارتمان سر و صدای بلند است که از ساکنین در طبقه بالاتر از آنها است. این می تواند چیزی از موسیقی بلند و یا صدای کفش بر روی زمین باشد. در صورتی که این مورد باشد، قبل از نصب یک سقف کاذب در سطح خود، ابتدا روی طبقه بالا کار کنید.

سقف Falce سقف ساخته شده در زیر اسلب اصلی یا طبقه است، با استفاده از هر گونه مواد مانند ورق گچ، گچ پاریس (پاپ)، Thermocol، چوب چوب یا هر چیز دیگری مانند آن. یک سقف در زیر اسلب اتاق برای طراحی و زیبایی شناسی و یا برای هدف عایق سازی یا عایق حرارتی. سقف دیگر سقف اصلی یا اصلی (اسلب) سقف نامنظم نامیده می شود.

سقف کاذب یک سقف ثانویه زیر سقف اصلی (ساختاری) است. به عبارت ساده تر، این دومین سقف است که اصل را پنهان می کند. همچنین به عنوان سقف تخلیه، سقف معلق، سقف T-bar یا سقف شبکه اشاره شده است. سقف کاذب به طور کلی برای اهداف زیباشناختی استفاده می شود. اما، آنها نیز برای عایق حرارتی و جذب صدا مفید هستند. گچ پاریس برای ساخت سقف های کاذب مورد استفاده قرار می گیرد زیرا می توان آن را به راحتی به طرح های مختلف قالب بندی کرد. با این حال، هیئت مدیره گچ، سقف مدولار، سقف فلزی نیز در مقیاس وسیع استفاده می شود.

منبع: دکوراسیون منزل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *