زیر سازی کاغذ دیواری و نکته ها

حذف کاغذ دیواری قدیمی و زیر سازی کاغذ دیواری در صورت لزوم شروع کردن بخش های کاغذی را از بین ببرید تا احساس کنید چه نوع کاغذ دیواری را با آن درمیان می گذارید (خود چسباندن بسیار ساده تر است) و اگر لازم باشد از آن استفاده کنید. تمام کاغذ را با دقت بخوانید، تا جایی که می توانید آن را از دیوار جدا کنید، و هر چسب باقی مانده را در زیر قرار دهید. صرفه جویی در مقدار قابل توجهی از زمان برای حذف تصویر زمینه. این می تواند زمان بسیار طولانی تر از قرار دادن کاغذ دیواری جدید، پس هر روز آن را ذخیره کنید و یا شما در نهایت نا امید. اگر کاغذ دیواری قدیمی تر باشد، ممکن است بیشتر سفت و سخت باشد و نیاز به استفاده از ساندویچ کمربند برای کمک به حذفکاغذ دیواری و چسب، بسته به دیوار زیر است.

زیر سازی کاغذ دیواری

قبل از نصب کاغذ دیواری دیوار هارا کاملا تمیز کنید
دیوارها را کاملا تمیز کنید. با تمیز کردن دیوارها با پاک کننده خانگی معمولی شروع کنید و آن را قبل از بازرسی دیوارها برای خشک شدن کامل خشک کنید. قبل از حلق آویز کردن کاغذ دیواری بسیار مهم است که از بین بردن هر گونه کپک و پوست، از آنجا که کاشی های پوشش دهنده بیش از کپک های موجود باعث گسترش آن می شود. هر گونه کپک زده را با مخلوطی از ۲ فنجان (۴۷۳ لیتر) سفید کننده در هر گالن (۳،۷۸۵ لیتر) آب پیدا کنید.

ترک دیوار هارا بگیرید.
هر گونه ترک در دیوار صاف کنید در حالی که شما این فرصت را داشتید، بهتر است قبل از اینکه کاغذ دیواری روی آن را بپوشید، دیوار را صاف کنید. بتونه دیواره را به هر شکاف یا سوراخ در دیوار با یک چاقوی بتونه بمالید، سپس منتظر خشک شدن آن باشید. پس از آن، ماسه آن را با یک سندباد خوب با شن و ماسه صاف کنید. دیوارها را با یک قاتل لکه دار / پرایمر پر کنید. قبل از نصب کاغذ دیواری، ابتدا بر روی یک براش را به صورت یکنواخت رنگ کنید. پرایمر کاغذ را به طور موثر تر به دیوارها کمک می کند و پایه محکم برای کاغذ دیواری شما را فراهم می کند.

کاغذ دیواری شیک برای دکوراسیون منزل
دستورالعمل ها را روی دیوار بگذارید. فاصله ای که ۲ اینچ (۵٫۰۸ سانتی متر) کوتاهتر از عرض کاغذ دیواری دیوار کنار درب است اندازه گیری کنید. علامت گذاری به این نقطه به آرامی با یک مداد. از سطح نجاری و مداد استفاده کنید تا یک خط عمودی را از سقف به کف تقسیم کنید. هنگام استفاده از کاغذ دیواری ، از این خط به عنوان نقطه شروع استفاده کنید. طول تصویر را ۴ اینچ (۱۰٫۱۶ سانتیمتر) طولانی تر از دیوار برش دهید. کاغذ دیواری را به پشت کاغذ اعمال کنید، یا اگر از کاغذ دیواری استفاده کرده اید، دستورالعمل سازنده را دنبال کنید تا به طور مناسب بچرخید. قیچی کاملا مناسب برای برش کاغذ دیواری است. خط را با خطی که روی دیوار گذاشته اید خطی کنید. از سقف شروع کنید، حدود ۲ اینچ (۵٫۰۸ سانتیمتر) روی بالای و پایین کف قرار دهید. کاغذ دیواری را به طرز محسوسی تنظیم کنید و آن را به طور ایمن به دیوار فشار دهید.

منبع: دکوراسیون منزل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *