حدود هزینه نصب سقف کاذب

سقف کاذب در ژاپن به دلیل زیبایی شناسی در اوایل دوره ۱۳۳۷ برای دکوراسیون منزل مورد استفاده قرار گرفت. در ابتدا نصب سقف کاذب مدرن با استفاده از کاشی های تکمیل شده ساخته شد و تنها راه دسترسی به تعمیر و یا بازرسی از منطقه بالای کاشی بود و یا باید یکی یکی کاشی ها را از اولین کاشی جدا کرده تا به کاشی که میخواهیم تعمیر کنیم برسیم پس از اتمام تعمیرات و بازرسی کاشی ها باید دوباره نصب شوند. این روند می تواند بسیار وقت گیر و گران قیمت باشد. در ۸ سپتامبر ۱۹۵۸، دونالد آرون براو ، اوهایو برای ثبت اختراع برای ساخت سقف معلق ثبت نام کرد. این اختراع ساخت سقف معلق را که در آن هر دسترسی به راحتی در هر محل مورد نظر به دست می آید، ارائه می دهد. براون گاهی اوقات به عنوان مخترع سقف کاذب شناخته شده است.

سقف کاذب به عنوان یک سقف معلق شناخته شده می باشد که در طراحی داخلی از آن استفاده می شود ، سقف کشویی یا سقف کاذب، به طور مستقیم زیر سقف اصلی نصب می شود. سقف کاذب، سیم کشی، لوله کشی و برق کشی را پنهان می کند و می تواند جذب آکوستیک را بهبود بخشد، عایق گرما را بهبود بخشد و یک سقف را مخفی کند که سطح آن نیست. هزینه نصب سقفی بستگی به عوامل متعددی دارد، از جمله اینکه آیا این پروژه ای است که شما خودتان انجام می دهید یا شما یک شخص حرفه ای را برای نصب آن استخدام می کنید.

نصب سقف کاذب

هزینه نصب سقف کاذب توسط خودتان

در اکتبر ۲۰۱۶، مواد مورد تیاز برای نصب سقف کاذب در یک اتاق متوسط با قیمت ۳۰۰ دلار هزینه می شد. هزینه نیز به نوع کاشی یا پانل سقف کاذب بستگی دارد که در چندین بافت و سبک متفاوت موجود است که شما انتخاب می کنید. هزینه های اضافی شامل ابزار مورد نیاز برای نصب کاشی است. ابزارها شامل سطح ای سقف کاذب هستند که به طور میانگین ۱۰ تا ۲۰ دلار هزینه دارند و یک سطح سازنده استاندارد به طور میانگین ۱۵ تا ۲۵ دلار هزینه دارد.

هزینه نصب حرفه ای سقف کاذب

در اکتبر ۲۰۱۶، اگر سقف کاذب توسط شخص حرفه ای نصب شوه حدود ۵ دلار در هر فوت مربع است. به غیر از اندازه اتاق، برآورد اغلب بر اساس نوع و اندازه پانل ها، ارتفاع سقف و نوع و تعداد چراغ ها در سقف است. به عنوان مثال، یک سقف کاذب که به طور حرفه ای نصب شده است، به طور میانگین ۶۰۰ دلار و یا دو برابر آن هزینه می کند که برای یک اتاق ۲۲۵ متر مربع یا به طور متوسط ۲۵۰۰ دلار تا ۶۰۰۰ دلار برای یک زیرزمین ۱۲۰۰ فوت مربع نیاز است.

ویژگی سقف های کاذب

سقف های کاذب معمولا در زیرزمین نصب می شوند تا به ظاهر بد لوله کشی ها رو بپوشانند و به محیط منظره زیبا دهد. سقف کاذب توسط یک شبکه فلزی متقاطع بر روی سیم یا سقف کاذب که از آن کاشی ها و وسایل روشنایی به آن متفرق می شوند تشکیل می شود. قبل از اینکه یک سقفی را نصب کنید، ابتدا باید قالب بندی دیوار را در ارتفاعی که میخواهید سقف جدید خود را نصب کنید، نصب کنید. شما همچنین باید سیستم تعلیق شبکه را نصب کنید و سپس کاشی های سقف را که ممکن است بعضی از آنها باید برداشته شوند را در جای خود قرار دهید.

ملاحظات در مورد نصب سقف کاذب

نصب کاشی های سقف، معمولا ۲ یا ۴ فوت مربع در اندازه، یک پروژه نسبتا ساده است که برای تکمیل حدود دو روز طول می کشد. چند تا از متخصصین مختلف را بررسی کنید و مطمئن شوید که در خواست شما را می توانند به خوبی  و در زمان تعیین شده انجام دهند . در مورد تجربه پیمانکار در نصب کاشی های سقف، که معمولا در مجوز های ساختمان چیزی  نمی آید، بپرسید. شخص حرفه ای که شما انتخاب می کنید برای نصب کاشی های سقف باید در کشور خود بیمه و مجوز داشته باشید. در صورت وجود شکایات بهتر است که از شرکت های حرفه ای استخدام کنید چون اگر از شخص استفاده کنید هنگام شکایت کاری از دستتان بر نمی آید.

منبع: دکوراسیون منزل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *