صفر تا صد نصب کاغذ دیواری ساختمان

طراحی داخلی منزل یکی از کار های مهم در منزل به شمار می رود . شما برای طراحی دیوار های منزل خود می توانید از پتینه کاری ، نصب کاغذ دیواری و یا اجرای بلکا در منزل خود با توجه به سلیقه خودتان استفاده کنید ما در این مقاله به نصب کاغذ دیواری می پردازیم با ما همراه باشید. کاغذ دیواری از قرن شانزدهم در خانه ها و برای دکوراسیون منزل استفاده شده است تا فضاهای زندگی را روشن و به پایان برسانند و هنوز یک راه عالی برای افزودن تزئینات داخلی به یک اتاق است که زندگی شما را زیبا تر کند. تصاویر پس زمینه یا همان کاغذ دیواری در رنگ ها، سبک ها و بافت های مختلف قرار می گیرند و ممکن است یک اتاق کودک را روشن کنند و یا به صورت دندانه ای اضافه کنند. این یک پروژه تعطیلات آخر هفته برای مقابله با خودتان است، و می توانید یاد بگیرید که با هوشمندانه با شغل خود آشنا شوید، یاد بگیرید چگونه کاغذ دیواری را خریداری کنید، چگونه دیوارهای خود را آماده کنید و چطور آن را پاک کنید.تا نصب کاغذ دیواری اتاق خودتان را انجام دهید.

نصب کاغذ دیواری

خرید کاغذ دیواری
تعیین کنید که چه مقدار کاغذ دیواری برای یک اتاق نیاز دارید. ارتفاع هر دیوار را از کف تا سقف و طول هر دیوار را با نوار اندازه گیری اندازه گیری کنید. اگر دیوارها مربع باشند، می توانید طول های دیوار را با هم اضافه کنید، سپس این عدد را به ارتفاع دیوارها زیاد کنید تا کل منطقه را محاسبه کنید. در فروشگاه، روی هر رول نوشته شده که چه مقدار دیوار رو پوشش می دهد و منطقه مورد نظر خود را با این شماره تقسیم کنید تا متوجه شوید باید چند رول را خریداری کنید. هنگامی که کاغذ دیوای را آویزان می کنید، شما بیش از منطقه واقعی اتاق استفاده می کنید، زیرا شما نیاز دارید که الگوها را بر روی دیوار مطابقت دهید، بنابراین باید کاغذ دیواری اضافی خریداری کنید.

نوع مناسب بافت را برای اتاق انتخاب کنید. تصاویر پس زمینه در بسیاری از مواد مختلف وجود دارد که شامل بسیاری از ویژگی های مختلف به نظر می رسد و می تواند بسته به شغل و اتاق باشد. بعضی از آنها دشوار است که قطع شوند، در حالی که بعضی از کاربر برای اولین بار آسان هستند. کاغذ دیواری وینیل شایع ترین انواع است و آسان است برای قطع و برداشتن. کاغذ وینیل دارای بوم مقاوم در برابر رطوبت و همه کاره است، و آن مناسب برای آویزان در حمام و زیرزمین است. این به طور کلی با چسب آماده می شود، که به این معنی است که آن را آسان و راحت ببندید. کاغذ دیواری برجسته بافت و الگوی است، و آن را مناسب برای پوشش دادن نقص در دیوار می باشد. این نیز آسان است که به رنگ و چسباندن آن بپوشید، که این بدین معنی است که سالها است که همه کاره است. تصویر زمینه بر پایه پارچه ای پیچیده تر است، زیرا شما باید با چسب آن را به دیوار بچسبانید، که بیشتر وقت گیر است اما همچنین کنترل بیشتری بر محصول نهایی می دهد. تصویر زمینه پارچه ای Flocked ویژگی های الگو برای یک اثر حرفه ای، اما تمیز کردن آنها دشوار است.

انواع الگو کاغذ دیواری
یک الگوی مناسب برای اتاق را انتخاب کنید. در حالی که زمان اضافی برای قطع شدن، تصویر زمینه الگو می تواند یک تم منحصر به فرد را به هر اتاق اضافه کنید. اگر میخواهید کاغذ دیواری را با یک الگوی متمایز خریداری کنید، حتما مطمئن شوید که الگو را مطابقت و از بین بردن باشد. همچنین می توانید با استفاده از تصویر زمینه الگو، اتاق را بزرگتر کنید. استفاده از الگوهای افقی برای ایجاد اتاق به نظر گسترده تر است. اگر شما یک اتاق بلند و لاغر دارید، می توانید آن را با استفاده از الگوهای افقی مطابقت دهید. با این حال، اتاق های نامعلوم مربع می توانند با استفاده از کاغذ دیواری به صورت افقی، خنثی شوند، و بدتر می شود. استفاده از الگوهای عمودی برای ایجاد سقف به نظر می رسد بالاتر است. اگر سقف کم داشته باشید، الگوی عمودی میتواند به فریب چشم کمک کند.

تصویر زمینه جا به جا شده یا پیش زمینه را انتخاب کنید به طور کلی، اگر بتوانید، می خواهید کاغذ دیواری چسب دار را انتخاب کنید، که ساده ترین راه نصب است. برای انجام این کار، به راحتی نوار چسب را از پشت کاغذ برداشته و آن را به طور جامد و به طور مساوی بر روی دیوار فشار دهید، و آن بسیار آسان برای استفاده است. انواع دیگر اغلب بیشتر درگیر هستند کاغذدیواری مانند شبیه به خود چسبنده است، مگر اینکه شما نیاز به فعال کردن خمیر در پشت کاغذ، معمولا با آب یا یک فعال کننده دیگر که توسط سازنده ارائه شده است. تصویر زمینه Dryback نیاز دارد که شما همچنین چسب تصویر زمینه را برای استفاده در حلق آویز کاغذ خریداری کنید. این نوع از کاغذ دیواری اغلب پیچیده تر و گران تر است، بلکه به سختی می توان آن را نصب کرد.

آماده سازی دیوارها برای نصب کاغذ دیواری
وسایل روشنایی رو باز کنید و از روی دیوار بردارید. برای حفاظت از خروجی ها و خودتان، بهتر است پانل ها را حذف کنید تا مطمئن شوید که نصب یک کاغذ دیواری تمیز به نظر می آیند و برای محافظت از آنها از نوارها استفاده کنید. قطعه های کوچکی از نوار را روی رسانه ها و سوئیچ ها بگذارید، به اندازه کافی برای پوشش دادن آنها از نوار های کاغذی استفاده کنید. از آنجا که از آب برای فعال کردن چسب کاغذ دیواری استفاده می کنید، ضروری است که برق را در اتاق خاموش کنید و یا برق مرکزی ساختمان را قطع کنید تا دچار برق گرفتگی نشوید. حتما اطمینان حاصل کنید که برق ساختمان قطع می باشد.

حذف تصویر زمینه قدیمی، در صورت لزوم شروع کنید بخش های کاغذی قدیمی را از بین ببرید تا احساس کنید چه نوع کاغذ دیواری را با آن درمیان می گذارید (خود چسباندن بسیار ساده تر است) و اگر لازم باشد از آن استفاده کنید. تمام کاغذ را با دقت جدا کنید، تا جایی که می توانید آن را از دیوار جدا کنید، و هر چسب باقی مانده را در زیر قرار دهید. صرفه جویی در مقدار قابل توجهی از زمان برای حذف تصویر زمینه کنید. این می تواند زمان بسیار طولانی تر از قرار دادن تصویر زمینه جدید باشد، پس هر روز آن کار را انجام دهید و یا شما در نهایت نا امید می شوید. اگر کاغذ دیواری قدیمی تر باشد، ممکن است بیشتر سفت و سخت باشد و نیاز به استفاده از وسایل کمکی برای کمک به حذف تصویر زمینه و چسب که به دیوار متصل است کنید.

پاک سازی دیوار برای نصب کاغذ دیواری
دیوارها را کاملا تمیز کنید. با تمیز کردن دیوارها با پاک کننده خانگی معمولی شروع کنید و آن را قبل از بازرسی دیوارها برای خشک شدن کامل خشک کنید. قبل از چسباندن تصویر زمینه بسیار مهم است که هر گونه لکه و خراشیدگی و یا بر آمدگی دیوار را از بین ببریم، از آنجا که کاغذ دیواری بیش از خرابی دیوار موجود باعث گسترش آن می شود.  هر گونه ترک در دیوار صاف کنید در حالی که شما این فرصت را داشتید، بهتر است قبل از اینکه کاغذ روی آن را بپوشید، دیوار را صاف کنید. بتونه دیواره را به هر شکاف یا سوراخ در دیوار با یک چاقوی بتونه بمالید، سپس منتظر خشک شدن آن باشید. پس از آن، ماسه آن را با یک سمباده خوب با شن و ماسه صاف کنید. دیوارها را با یک پرایمر رنگ کنید. قبل از نصب کاغذ دیواری، ابتدا بر روی یک دیوار آن را به صورت یکنواخت  با یک پرایمر رنگ کنید. پرایمر کاغذ به طور موثر تر به دیوارها کمک می کند و پایه محکم برای کاغذ دیواری شما را فراهم می کند و این کار باعث می شود کار شما دقیق تر و با نظم بیشتر صورت بگیرد.

نصب کاغذ دیواری
دستورالعمل های روی کاغذ دیواری را با دقت مطالعه نمایید. فاصله ای که ۲ اینچ (۵٫۰۸ سانتی متر) کوتاهتر از عرض کاغذ بر روی دیوار کنار درب است اندازه گیری کنید. علامت گذاری به این نقطه به آرامی با یک مداد انجام دهید. استفاده از سطح نجاری و مداد برای رسم یک خط عمودی از سقف به کف تقسیم علامت خود را انجام دهید. هنگام استفاده از کاغذ دیواری، از این خط به عنوان نقطه شروع استفاده کنید. طول تصویر را ۴ اینچ (۱۰٫۱۶ سانتیمتر) طولانی تر از دیوار برش دهید. کاغذ دیواری را به پشت کاغذ اعمال کنید، یا اگر از تصویر پسزمینه استفاده کرده اید، دستورالعمل سازنده را دنبال کنید تا به طور مناسب بچرخید. قیچی کاملا مناسب برای برش کاغذ دیواری است. خط را با خطی که روی دیوار گذاشته اید خطی کنید. از سقف شروع کنید، حدود ۲ اینچ (۵٫۰۸ سانتیمتر) روی بالای و پایین کف قرار دهید. تصویر زمینه را به طرز محسوسی تنظیم کنید و آن را به طور ایمن به دیوار فشار دهید.

کاغذ را با یک براش کاغذ دیواری براق کنید. به طور منظم به تصویر زمینه یک اتاق، شما باید چروک ها را به طور کامل از بین ببرید، یا تصویر زمینه ناهموار و شبیه به نظر می رسد. کاغذ را از وسط خارج کنید و فشار کافی برای فشار دادن حباب ها از طریق لبه ها استفاده کنید. اگر برخی از چین های چروک را به طور تصادفی ایجاد کنید، یک قطعه کاغذ را از دیوار به پایین بکشید تا زمانی که به چین و چروک برسید، آن را به آرامی فشار دهید. در ادامه قطعه بعدی را به قطعه اول برسانید. هنگامی که کاغذ دیواری را چسباندید، مهم است که الگوها را با نزدیکترین حد ممکن مقایسه کنید، اگر از تصویر زمینه الگو استفاده می کنید.

برای برآورده کردن آنها، از نقطه میانی شروع کنید تا آنها را تا حد امکان نزدیک کنید و از بالا و پایین کردن بیش از حد آنها را برطرف کنید. بالا و پایین هر قطعه کاغذ را بردارید. هنگام نصب کاغذ دیواری ، مراقب باشید آن را پاره نکنید. با استفاده از یک چاقوی پلاستیکی کاغذ را به صورت تنگ در برابر دیوار فشار دهید و با تیغ تیغه برش اضافی را بردارید. بعد از اینکه تصویر زمینه را برای حداقل ۱۵ دقیقه تنظیم کردید، چسب اضافی را با یک اسفنج مرطوب پاک کنید، سپس مطمئن شوید که نقاط شویی تمیز و بدون چسب پررنگ ناخوشایند هستند.

منبع: دکوراسیون منزل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *