نحوه انجام کاغذ دیواری سقف

نصب کاغذ دیواری سقف یک روش رایج برای تزئینات داخلی یک خانه است، اما معمولا به دیوارها محدود می شود. یک ایده طراحی فزاینده ای برای طراحی سقف کاذب شماست. با این وجود نصب کاغذ دیواری سقف، به دلیل گرانش دشوار است. شما می توانید سقف خود را برای تطابق با کاغذ دیواری که بر روی دیوار شما وجود دارد کاغذ دیواری کنید و یا شما می توانید سقف منزل خودتان را با یک کاغذ دیواری منحصر به فرد تزئین کنید. از این مراحل می توانید برای پوشاندن سقف و دکوراسیون منزل استفاده کنید.

نصب کاغذ دیواری سقف

آماده کردن سقف برای کاغذ دیواری
سقف را آماده کنید. در هر صورت، هر گونه اتصالات روشنایی یا وسایل که از سقف آویزان کردید را کنار بگذارید. اطمینان حاصل کنید که سیم را نیز جدا کنید. رنگ مایع را حذف کنید. مناطق شن و ماسه که سطحی نیستند ترک شکاف با ریز ریز کردن از بین ببرید. برای محافظت از سیم، باز کردن با مقوا یا نوار را پوشش دهید.تصمیم بگیرید که چه نوع کاغذ دیواری را می خواهید اعمال کنید. اگر سعی می کنید آن را با تصویر زمینه موجود بر روی دیوارها مطابقت دهید، برای سقف کاذب یا سقف با الگوی پیچیده الگوی می تواند دشوار باشد. اطمینان حاصل کنید که کاغذ دیواری که خرید می کنید نه خیلی سنگین و نه بسیار سبک است. تصویر زمینه ارزان اغلب بیش از حد نور است و هنگامی که تلاش برای بلند کردن و نصب بر روی سقف می کنید آن ها پاره می شوند. تصویر زمینه سنگین می تواند مشکل باشد زیرا برای مانور بیش از حد شما دشوار است.

طرح مورد نظر خود برای سقف را روی سقف ایجاد کنید. با مداد عرض هر قسمت از کاغذ دیواری منهای ۲ اینچ (۵٫۰۸ سانتی متر) را علامت بزنید.  برای مثال، اگر هر قطعه کاغذ دیواری به اندازه ۱۲ اینچ (۳۰٫۵ سانتی متر) عرض باشد، شما هر ۱۰ اینچ (۲۵٫۴ سانتی متر) را در امتداد سقف قرار دهید. این کار شما همپوشانی درست را تضمین می کند. کاغذ دیواری را بردارید. اندازه سقف خود را اندازه گیری کنید و به هر یک به اندازه ۳ اینچ (۷٫۶۲ سانتی متر) اضافه کنید. اگر اتاق شما روی دیوار یک مربع یا مستطیل کامل نیست، باید اندازه گیری های بیشتری انجام دهید.

نصب کاغذ دیواری
کاغذ دیواری را مرطوب یا خیس کنید. تصویر پس زمینه را قبل از قرار گرفتن بر روی سقف در معرض آب باید قرار دهید و قبل از استفاده از آن باید با آب خیس کنید. برای کاعذ دیواری ناخواسته، ابتدا باید خمیر را مخلوط کنید. بخش پس زمینه را به داخل خمیر بگذارید و پس از آنکه سطح پشت آن پوشیده شده است، ایجاد کنید.چند دقیقه قبل از اعمال تصویر زمینه پیش زمینه و یا تصویر زمینه نا خواسته چند دقیقه صبر کنید، زیرا خمیر و آب نیاز به زمان برای حل و فصل دارند.کاغذ را اعمال کنید. نردبان خود را در یک مکان مناسب قرار دهید و به پایان کاغذ دیوار ی در دستان خود دقت کنید. همکار شما باید روی زمین باشد که بیشترین حجم تصویر زمینه را دارد. او درخواست ارسال کاغذ دیواری را به شما خواهد داد.

در گوشه ای که رو به دیوار است شروع کنید. لبه کاغذ را به آن گوشه قرار دهید و انتهای دیگر را با علامت های خود از قبل وارد کنید. چند سانتی متر طول را برای پیرایش نگه دارید. هنگامی که پایان مطمئن شدید، از قلم مو استفاده کنید تا تصویر زمینه را صاف کنید. محل قرار گرفتن و جابجایی هوا را به عنوان شکل خود قرار دهید.  مرحله های خیساندن / چسباندن و کاربرد را برای هر قسمت از کاغذ دیواری تکرار کنید. لبه هایی را که روی دیوارها همپوشانی دارند برش دهید. اگر پس زمینه دیوارهای بعدی را کنار بگذارید، می توانید این مرحله را انجام ندهید. برای جلوگیری از لایه برداری یا پیچش زدن، درزها را با یک غلتک درز فشار دهید.

منبع: دکوراسیون منزل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *