نحوه استفاده از رنگ صورتی در خانه

صورتی یک رنگ متنوع و سرگرم کننده است که میتواند در تزئینات داخلی تمام منزل و دیوار های آن شما کاربرد داشته باشد. بسیاری از مردم از رنگ صورتی استفاده می کنند، زیرا آنها را از دکوراسیون منزل کودکانه یاد می گیرند. با این حال، همیشه اینطور نیست. راه های زیادی وجود دارد که شما می توانید طراحی داخلی خود را با رنگ صورتی ترکیب کنید و در عین حال احساسات شیک و پیچیده ای را ایجاد کنید. هنگام استفاده از صورتی در دکور خانه خود سعی کنید با استفاده از آن رنگ تزئینات، بازی در اطراف با سایه های مختلف، و رنگ های تکمیلی را برای جفت شدن با صورتی انتخاب کنید. مهمترین چیز این است که تجربه کنید و از آن لذت ببرید!

استفاده از رنگ صورتی به عنوان رنگ اصلی دکوراسیون منزل
یک قطعه بی نقصی برای ایجاد یک نقطه کانونی خریداری کنید. صورتی می تواند یک رنگ تهدید کننده برای استفاده در دکور خانه باشد. بعضی از مردم احساس می کنند که صورتی برای استفاده در دیوارها بیش از حد دشوار است و آن را به کلمه های کودکانه یا بیش از حد زنانه یاد می کنند. به عنوان یک نتیجه، رنگ صورتی به عنوان رنگ مد برای روشن کردن یک اتاق و اضافه کردن یک پاپ رنگ در انجام نقاشی ساختمان استفاده کنید. برای انجام این کار می توانید یک قطعه صورتی مانند مبل، لوازم خانگی، میز، سرپوشیده یا قطعه بزرگ آثار هنری، بسته به اتاق تزئین کنید. استفاده از رنگ های تیره بر روی دیوار به منظور اجازه دادن به قطعه صورتی به عنوان یک نقطه کانونی در اتاق عمل کند. جفت کردن صورتی با رنگ های خنثی مثل طلا، سفید یا خاکستری را هم می توانید تست کنید.

رنگ صورتی در خانه

 استفاده از مبل صورتی در دکوراسیون منزل
از مبل های صورتی و بالش استفاده کنید. اگر میخواهید صورتی را با شیوه ای ظریف تر از صورتی استفاده کنید، سعی کنید با بالش به اتاق نشیمن خود اضافه کنید. این به شما این امکان را می دهد که صورتی را به پالت تزئین کنید. شما می توانید بطور فصلی آن ها را تغییر دهید تا بتوانید چیزهای مختلف را با شیوه ای سرگرم کننده ترکیب کنید. به عنوان مثال، شما می توانید از بالش های صورتی استفاده کنید و در طول ماه های بهار و تابستان، خانه خود را روشن کنید.با یک رنگ صورتی دیوار را رنگ کنید تا رنگ را بیابید. راه دیگری برای ترکیب صورتی به دکور خانه خود نقاشی یک دیوار صورتی می باشد. این امر به رنگ صورتی اجازه می دهد تا مستقیما به بیرون برسد و بیانیه ای را بدون احساس سرزنش به وجود آورد. سعی کنید با استفاده از یک صورتی روشن در یک فضای کوچک مانند یک ورودی جلو یا اتاق پودری استفاده کنید. شما همچنین می توانید دیوار صورتی را در یک اتاق خواب ایجاد کنید، با استفاده از یک سایه صورتی رمانتیک تر مانند صورتی یا گل رز.

نصب کاغذ دیواری صورتی
بافت را با استفاده از کاغذ دیواری صورتی اضافه کنید. کاغذ دیواری نیز می تواند یک پایه عالی برای طرح رنگ شما باشد. کاغذ دیواری طرح دار به اضافه کردن بافت به یک اتاق کمک می کند. شما می توانید کل اتاق، و یا فقط یک دیوار بسته به اولویت خود، روی کاغذ را امتحان کنید. اگر انتخاب کنید که تصویر زمینه را فقط در یک دیوار استفاده کنید، باید دیوارهای باقیمانده در اتاق را رنگ کنید تا رنگ پس زمینه تصویر زمینه مطابقت داشته باشد. این یک انتقال بدون درز بین دیوار لهستانی و بقیه اتاق ایجاد می کند. به عنوان مثال، اگر یک تصویر صورتی با گل های سفید انتخاب کنید، رنگ پس زمینه صورتی را بیرون بکشید و دیوارهای باقی مانده را رنگ کنید تا مطابق با سایه صورتی باشد.

بازی با سایه های مختلف صورتی
سعی کنید دکوراسیون را با سرخ کردن یا افزایش دادن برای اضافه کردن ظرافت طراحی کنید . رنگ صورتی همچنین در انواع سایه های مختلف است که برای سبک های مختلف دکور مناسب می باشد. سعی کنید دکوراسیون با صورتی های ظریف مانند سرخ شدن، پوسته های صورتی، و رز را به خانه خود را به یک احساس عجیب و غریب و پاپ صورتی اضافه کنید.  به عنوان مثال، یک رنگ خنثی مانند سفید یا خاکستری را برای پایه انتخاب کنید. تزئین بالش، قاب عکس یا گلدان، همه در سایه های مختلف صورتی انجام دهید.

طراحی را با دکوراسیون تیره برای نگاه خیره کننده شروع کنید. پین های تیره تیره، مانند صورتی گرم، توجه زیادی را جلب می کنند. به عنوان نتیجه، شما باید از آنها به طور عمده به عنوان قطعه ضربه استفاده کنید که چشم خود را حفظ می کند. از صورتی های جسورانه در آثار هنری، اثاثه یا لوازم داخلی، یا بخشی از یک فرش الگو استفاده کنید. اگر چه شما می توانید دیوارها را با پین های رنگارنگ رنگ کنید، بعضی افراد ممکن است این غریزه را پیدا کنند. بهتر است که به اتاق های کوچکتر یا دیوارهای لهستانی برسید. جور کردن صورتی گرم با رنگ آبی سبز یا آبی به منظور بیان جسورانه و پر جنب و جوش خیلی ظاهر زیبایی می تواند داشته باشد.

از لایه های مختلف سایه های صورتی برای ایجاد ظرافت جوانی می توانید استفاده کنید. این نوع تزئینات تک رنگ است. از رنگ صورتی به عنوان یک رنگ پایه استفاده کنید و سپس قطعات تزئینی خود را با سایه های مختلف صورتی لایه بندی کنید، این نوع تزئینات به زیبایی اتاق خواب کمک میکنند. به عنوان مثال، اگر شما در حال تزئین یک اتاق مهد کودک یا کودک هستید، می توانید از چندین سایز صورتی استفاده کنید تا یک نگاه منحصر به فرد ایجاد کنید. سعی کنید لایه های دیوار صورتی روشن با مبلمان صورتی حباب صورتی، و لوازم جانبی گل صورتی داغ باشد.

 

تکمیل دکوراسیون منزل با رنگ صورتی
جفت کردن صورتی با رنگ های تیره رنگ، زاویه ای صاف تر با رنگ های تیره تر دارد. رنگ های تیره مانند سیاه و قهوه ای، خاکستری تیره و چوب تیره اجازه می دهد تا سبکی صورتی به نظر برسد. به عنوان مثال، اثاثیه یا لوازم داخلی صورتی بزرگ چوب با چوب تیره به نظر می رسد. شما می توانید مبلمان صورتی را در طبقه کاشی های تاریک قرار دهید تا ظاهر زیبا و پیچیده ای داشته باشد.

از رنگ های فلزی برای تکمیل صورتی استفاده کنید. همچنین صورتی با رنگ های فلزی مانند نقره و طلا نیز جفت می شود. به عنوان مثال، شما می توانید صندلی های اتاق ناهار خوری خالص صورتی را با یک چراغ طلایی تزیین کنید. این امر باعث روشن شدن اتاق می شود و رنگ های طلایی و صورتی به زیبایی یکدیگر را تکمیل می کنند. به طور مشابه، شما می توانید یک سایه خنک صورتی برای یک فرش منطقه اتاق نشیمن استفاده کنید و آن را با مبلمان خاکستری و وسایل نور نقره ای جایگزین کنید. شما می توانید آن را در سراسر خانه تطبیق دهید و سایه های مختلف و یا صورتی با انواع بافت های فلزی را تست و آزمایش کنید.

از صورتی استفاده کنید. شما همچنین می توانید صورتی را به عنوان یک آهنگ خنثی استفاده کنید. به عنوان مثال، دیوارهای خود را با رنگ بژ رنگ کنید که دارای رنگ های صورتی است. با اضافه کردن قطعات لهستانی صورتی به اتاق، می توانید منزل خود را زیبا تر کنید . به عنوان مثال، بالش، تصاویر یا ترتیبات گل را امتحان کنید. این یک روش عالی برای ترکیب صورتی در شیوه ای ظریف و پیچیده است.ذدر عوض شما می توانید دیوارهای خود را صورتی رنگ و سپس آن را با مبلمان و لوازم جانبی بی طرف تر جفت کنید. این امر به دیوارهای صورتی اجازه می دهد خنثی تر شود. صورتی با بسیاری از سبک ها کار می کند. شما می توانید از صورتی استفاده کنید تا یک ظاهر شبیه شیک، سبک پر زرق و برق و لوکس، و یا پرطرفدار تابستانی گل، ایجاد کنید. شما می توانید برای طراحی داخلی و دکوراسیون منزل خود با کارشناسان ما در گروه نیم رخ طلایی تماس بگیرید و از ان ها بخواهید تا کار طراحی شما را انجام دهند.

منبع: دکوراسیون منزل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *