نقاشی ساختمان با رنگ روغنی

گروه خدمات ساختمانی پایتخت آماده انجام نقاشی ساختمان با رنگ روغنی با بهترین قیمت و کیفیت می باشد. از ویژگی های منحصر به فرد این گروه ساختمانی می توان به مشاوره و بازدید رایگان اشاره نمود که مشتریان محترم نقاشی ساختمان با رنگ روغنی را به شکل صحیح راهنمایی می کند. کافی است ضمن تماس و برخورداری از مشاوره و بازدید رایگان پروژه خود را پس از سفارش در کوتاه ترین زمان با بهترین کیفیت تحویل بگیرید.


بر خلاف رنک پلاستیک که قابلیت چندانی در شستشو و تمیزکاری ندارد، ننقاشی ساختمان با رنگ روغنی در مواردی استفاده می شود که نیاز به شستشو دارند. در واقع مقاومت بالای رنگ روغنی در برابر آب باعث استفاده و محبوبیت آن در صنعت نقاشی ساختمان شده است. از این نوع رنگ در نقاشی ساختمان برای دیوار ها استفاده می شود.

نقاشی ساختمان با رنگ روغنی

در و پنجره ها رنگ روغنی زده می شود تا از پوسیدگی و خرابی آن در مقابل آب و هوا کاسته شود. و مهم نیست در آهنی یا چوبی باشد. ولی اتاق ها چون مانند آشپزخانه بخار چرب ندارد ، فقط دیوارها رنگ روغنی زده می شود تا در صورت کثیف شدن قابل شستشو باشد ولی سقف ها به خاطر زیبایی بیشتر از رنگ پلاستیک استفاده می شود. اجرای رنگ روغنی براق در نقاشی ساختمان بدلیل استحکام و بهداشتی بودن نسبت به رنگهای روغنی مات در مکانهای بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرند.

این رنگها قابل استفاده با قلم مو، پارچه بدون پرز، پیستوله و غلطک می‌باشد. اجرای رنگ روغنی براق برپایه رزین آلکید با کیفیت مطلوب ،براقیت بالا انعطاف پذیر وقابلیت کاربرد آسان می باشد. زیر کاری اجرای رنگ روغنی برای دیوارهای گچی در نقاشی ساختمان اصول اصلی نقاشی ساختمان و رنگ آمیزی می باشد زیرکاری دیوارهای گچی با دیوارهای رنگ شده متفاوت می باشد. زیرکاری نقاشی ساختمان برای دیوارهای گچی مراحل زیر می باشد.

در چند سال اخیر سازندگان رنگ در جهان سعی کردند که جایگزین مناسبی برای اجرای رنگ روغنی پیدا کنند و حتی در بعضی از کشورهای اروپائی تولید و مصرف رنگ های روغنی ممنوع شده است. معایبی که باعث شده در کشورهای جهان اول اجرای رنگ روغنی طالب نداشته باشد عبارت است از: بوی بسیار بد و در مواردی غیر قابل تحمل در آپارتمانهایی که همسایه ها ساکن هستند. مراحل اجرای رنگ روغنی با کیفیت درجه یک به طور کلی به این شرح است :اجرای یک مرحله روغن زیر کاردرجه یک بر روی گچ/اجرای یک یا دو دست بتونه کشی کامل (ماستیک) بسته به کیفیت سفید کاری گچ/اجرای یک مرحله رنگ آمیزی (ترجیحا با رنگ های استاندارد آستری)/تعمیر بتونه در حد لازم/اجرای یک مرحله آستر با رنگ استاندارد/اجرای رنگ آخر یا رویه با رنگ استاندارد.در بین این مراحل بسته به نیاز کار مراحل سنباده زنی و تمیز کاری اجرا می شود.

خدمات نقاشی ساختمان با رنگ روغنی

که برای از بین بردن زبری و گرانروی آن مقداری تینر روغنی و روغن الیف به آن اضافه میکردند. رنگهای روغنی براق از استحکام و بهداشت بیشتری نسبت به رنگهای روغنی مات دارد. امروزه برای رنگ آمیزی مصنوعات چوبی کمتر از رنگ روغن استفاده می‌شود زیرا این رنگها مدت زیادی را برای خشک شدن نیاز دارند. این رنگها قابل استفاده با قلم مو، پارچه بدون پرز، پیستوله و غلطک می‌باشد. در صورت نبودن تینر روغنی از بنزین و نفت به عنوان رقیق کننده می‌توان استفاده نمود.

نقاشی در فصول گرم به خاطر خشک شدن سریع رنگ باید دوخت خط ها سریع و پیوند آنها کامل باشد تا حرکت قلم روی کار نماند. در فصول سرد به خاطر شکنندگی رنگ سعی کنید بعد از کشیدن خط های عمودی با دقت بیشتر برای جلوگیری از شکسته شدن باز باید آن را جلا داد یا خط های عمودی را محکم تر کشید. به طور خلاصه رنگ قرمز، باعث می‌شود که حرارت و دمای بدن انسان بیشتر شود و گردش خون و جریان آن را سریع تر می‌سازد و برای افرادی که دارای فشار خون پایینی هستند مفید است.

برای تحریک اشتها، استفاده از این رنگ در اجرای رنگ پلاستیک برای آشپزخانه‌ها توصیه می‌شود. موثرترین بخش بدن انسان، سیستم عضلانی و ماهیچه‌های انسان است که به سرعت از این رنگ تاثیر می‌پذیرد و به همین دلیل می‌توانید در اجرای رنگ پلاستیک از آن برای رنگ‌آمیزی اتاق نوجوانان و یا استخرهای خانگی بهره ببرید. بیاد داشته باشید که استفاده افراطی از رنگ نارنجی سبب نامتعادلی و ناهماهنگی در سیستم عصبی افراد می‌شود و به همین دلیل توصیه می‌شود در اجرای رنگ پلاستیک از این رنگ به همراه رنگ سبز یا آبی استفاده شود.

9 دیدگاه برای “نقاشی ساختمان با رنگ روغنی

  1. اشتراک‌ها: انواع رنگ بندی رنگ روغنی - خدمات ساختمانی 2656 7712 021

  2. اشتراک‌ها: رنگ های مناسب در نقاشی منزل - خدمات ساختمانی 2656 7712 021

  3. اشتراک‌ها: موارد استفاده رنگ روغنی - خدمات ساختمانی 2656 7712 021

  4. اشتراک‌ها: انواع رنگ های روغنی و مزایای آنها - خدمات ساختمانی 2656 7712 021

  5. اشتراک‌ها: انواع رنگ در نقاشی ساختمان - خدمات ساختمانی 2656 7712 021

  6. اشتراک‌ها: علت های پوسته شدن رنگ در نقاشی ساختمان - خدمات ساختمانی 2656 7712 021

  7. اشتراک‌ها: چونگی پاک کردن رنگ از روی لباس - خدمات ساختمانی 2656 7712 021

  8. اشتراک‌ها: رنگ های قابل شستشو در نقاشی ساختمان - ❶خدمات ساختمانی 2656 7712 021

  9. اشتراک‌ها: ویژگی های خاص نقاشی روغنی - خدمات ساختمانی 2656 7712 021

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *