مولتی کالر در یک نگاه ساده

مولتی کالر به نگاه ساده آن نوع از نقاشی ساختمان گفته می شود که پس از اجرا چندین رنگ به صورت مجزا در آن دیده شود. در واقع در این نوع از نقاشی ساختمان یک رنگ به عنوان رنگ زمینه انتخاب شده و چندین رنگ دیگر به صورت رگه هایی روی رنگ زمینه ظاهر می شود. این رنگ ها بسیار تزیینی بوده و دارای تنوع بالایی است. موارد زیر از جمله مزایای بارز مولتی کالر می باشد:

    مزایای مولتی کالر:
مقاومت بالا در مقابل جذب دوده
مقرون به صرفه بودن
نتوع بسار بالای اجرا
اجرای سریع و آسان
قابلیت شستشو با آب
کم بو
چسبندگی بالا

 آماده کردن سطوح برای اجرای نقاشی ساختمان با مولتی کالر :
برای اجرای مولتی کالر ابتدا باید سطوح زیر کار خشک و تمیز باشد. همچنین برای اجرا روی سطوح فلزی، باید زنگ زدگی و ضایعات فلزی به طور کامل پاک شود و در نهایت مولتی کالر توسط دستگاه مخصوص (آدمک) با اسپری کردن اجرا شود.

کاربرد رنگ مولتی کالر در نقاشی ساختمان:
مولتی کالر یک رنگ اسپرت و بسیار شیک است در فضا های داخل ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد. رنگ های این نقاشی ساختمان توسط خود مشتری انتخاب و ترکیب می شود.

نگاه ساده نقاشی ساختمان

موارد مصرف مولتی کالر:
رنگ های مولتی کالر در نقاشی ساختمان قابل اجرا روی سطوح مختلفی از قبیل : سطوح گچی، بتونی، فلزی، پلاستیکی، شیسه ای و کاشی می باشد. چسبندگی بالای مولتی کالر این امکان را فراهم می آورد که در مکان های مختلفی مانند منازل، ادارات، مدارس، بیمارستان ها و سایر مکان ها استفاده شود. از جمله شرکت های داخلی تولید کننده رنگ مولتی کالر می توان به شرکت های اطلس، پارس، پارسه، و آریا اشاره کرد.

معایب مولتی کالر:
اصلی ترین عیب رنگ مولتی کالر زمانی نمایان می شود که شما قصد دارید از رنگ روغنی یا آکریلیک بر روی آن استفاده کنید. خوب در این حالت برای سطوح پر از خلل و فرخ و ناصاف رنگ مولتی کالر باید چه کار کرد؟!!

نتیجه استفاده از رنگ مولتی کالر هزینه نقاشی ساختمان گرانتر در دفعات بعد خواهد بود در واقع با استفاده از رنگ مولتی کالر دیوار خود را یکبار مصرف کرده اید !! برای صاف کردن سطوح رنگ مولتی کالر بایستی از تکنیک بتونه یکسره استفاده نمود که نیاز به استفاده از استاد کاران زبده خواهد بود و در صورت اجرا توسط افراد سود جو دیوارهای کاملا معیوب نسیب شما خواهد شد و این موجب افزایش هزینه رنگ آمیزی مجدد برای شما خواهد شد . از دیگر معایب رنگ مولتی کالر پوسته کردن و جدا شدن از سطوح است که با توجه به شرایط محیط رخ می دهد .

هدف اصلی ما در گروه پایتخت آگاهی و آشنایی شما مشتریان عزیز و خلق ارزش برای شما سروران گرامی می باشد . ما در طول نوشتن مقالات و دادن مشاوره تلفنی و اجرای کار همواره رعایت اخلاق و احترام به مشتری را مدنظر قرار می دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *