رنگ کنیتکس پلاستیک و مزایای آن

از جمله انواع تونیک می‌توان به کنیتکس پلاستیک اشاره نمود که با توجه به آن که بر پایه آب بوده دارای یک سری ویژگی ها شامل مزیت های مهم و معایبی که می تواند کاربرد آن را کاهش دهد باشد از جمله اینکه نمی‌توان در سطح های خارجی و یا نمای ساختمان از آن استفاده نمود. پوشش را بیشتر در محیط های داخلی و یا غذاهایی که رطوبت کمی دارند استفاده می کنند. 

از سوی دیگر در مورد ترکیبات اینترنتی کس باید به الیاف مصنوعی در گریدهای مختلف و بی کربنات کلسیم در مش های بالا و اکسید تیتان و ضد قارچ و امونیاک و پرلایت اشاره نمود. با آنکه کاربردهای آن خیلی محدود می باشد اما می توان از آن برای محیط هایی که امکان استفاده از انواع دیگر کنیتکس نمیباشد نیز استفاده نمود که در ادامه به آنها اشاره می نماییم.

 

بررسی ویژگیهای کنیتکس پلاستیک

با توجه به آن که حلال اینکه آب بوده به سرعت امکان خشک شدن وجود داشته و همچنین بوی نامطبوع نداشته و یا قابلیت اشتعال نیز ندارد و می‌تواند در محیط های داخلی و محیط هایی که رفت و آمد زیاد دارد و باید به صورت از محیط استفاده شود بهره برد.  پوشش در هنگام اجرا خطراتی نداشته اما با توجه به اینکه آب گریز می باشد باید در نگهداری دقت بیشتری شود زیرا ممکن است چسبندگی تحت تاثیر قرار بگیرد کیفیت و طول عمر کاهش یابد.

رنگ کنیتکس پلاستیک و مزایای آن

روند اجرای رنگ کنیتکس پلاستیک

برای اجرا شما باید سطح مورد نظر را به خوبی تمیز نموده و رطوبتی بر روی آن نباشد زیرا وجود هرگونه رطوبت و گرد و غبار بر روی سطح می تواند چسبندگی را کاهش داده و کیفیت اجرایی طول عمر اینتکس پلاستیک را کاهش دهد.  از طرف دیگر با اینکه این پوشش می تواند ترک های مویی را برطرف کند و پنهان نماید اما برای ترک های بسیار بزرگ باید با بتونه مخصوص آن ترک ها ترمیم و اصلاح شود و سپس کار اجرای کنیتکس انجام گردد.

در مرحله اجرا نیز پیشنهاد می‌شود و یک لایه پرایمر مخصوص بر روی ساعت انجام شوند تا از طبله و ریزش و زرد شدن کنیتکس جلوگیری کند. بعد از اجرای این لایه شما می‌توانید توسط کمپرسور و یا پیستوله و مخصوص و یا کنیتکس پاش کنیتکس مورد نظر را بر روی سطح بپاش آنید و زمانی حدود 6 ساعت برای خشک شدن لازم است اما برای استحکام نهایی با یک هفته صبر نمایید. چوب اضافه کردن آب می توانیم غلظت اینکه نیت را تغییر دهید.

کنیتکس روغنی و انواع متنوع آن

محصولات کنیتکس  پلاستیک در بازار

این محصول توسط شرکتهای محدودی تولید می شود. برای نگهداری این کنیتکس باید آن را در دمای بالای صفر درجه سانتیگراد و همچنین دور از دسترسی مستقیم نور خورشید قرار دهید زیرا با تبخیر شدن حلال های موجود در کنیتکس این پوشش حالت همین رنگ به خود گرفته و امکان اجرای آن وجود نخواهد داشت. ساعتهای کنیتکس به صورت ۲۰ کیلوگرمی بوده و پلمپ سربی را نیز دارا می باشد و همچنین را بدانید که در رنگبندی های مختلف و همچنین دانه بندی های مختلف در بازار موجود می باشد و امکان خرید آن وجود دارد. ما در سایت مقاله آموزش کنیتکس نما را نیز قرار داده ایم که می توانید مطالعه کنید.

منبع: خدمات ساختمانی پایتخت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *