اجرای کفسابی پله و پاگرد

کفسابی می تواند برای فضاها و مکان های مختلفی انجام شود و یکی از آنها پله هاو پاگرد می باشدو کفسابی پله دارای ویژگی های خاصی می باشد و باید به طور ویژه انجام می شود و در این مطلب در مورد آن صحبت می نماییم. کفسابی این پله ها با دستگه ساب دستی انحام شده و این دستگاه برای همین فضاها ساخته شده است که امکان کار با دستگاه های معمول کفسابی وجود ندارد. کفساب با کمک این دستگاه می تواند به راحتی پله ها را ساب زنی نموده  لایه برداری را به شکل دقیق انجام و سطح را صیغل داده و تمیز نماید.

اگر بخواهیم بر اساس دشواری کفسابی فضاها را دسته بندی کنیم در کنار کفسابی آسانسور کف سابی پله ها و پاگرد ها نیز جزو سخترین و دشوار ترین ها دسته بندی می شون که نیاز به تخصص و تجربه ی بلا کفساب برای انجام کار در این موارد را دارا می باشد تا با توجه به تجربه خود یم نتیجه مناسب را به بار بیاورد. در سالهای دور کفسابی پله ها با توجه به نبود دستگاه های مناسب به سختی انجام می شد اما امروزه این کار با دستگاه مخصوص که برای این کار ساخته شده است کار را راحت تر نموده است.

اجرای کفسابی پله و پاگرد

پله ها همیشه فضای عبور و مرور می باشد و به دلیل استفاده زیاد ممکن است طی سالها کدر و کثیف شود و یا موادی به آن بچسبد که به راحتی امکان پاک کرن آن نباشد. پله های فضاهای عمومی و سازمان ها به دلیل استفاده زیاد نیازمند این می باشد تا کفسابی به صورت دوره ای انجام گیرد. اما در فضاهایی مانند خانه های مسکونی که آسانسور دارند به دلیل استفاده کمتر شاید نیاز به انجام آن به صورت معمول نباشد مگر موادی روی آن بریزد و یا مشکلات دیگر برای آن اتفاق بیفتد.

در مورد مراحل انجام این کار نیز باید بگوییم که این کار در شش تا هشت ساب انجام شده و کفساب به صورت مرحله ای هر کدام از کار را با لقمه ای انجام می دهد. از کفسابی برای درزگیری بین سنگ ها نیز استفاده می شود که عمر مفید سنگ ها را افزایش می دهد و استحکام آنها را نیز بالاتر می برد. قیمت کف سابی پله ها با اطلاع از متراژ کار و نوع کار و جنس سنگ پله ها تعیین شده و کفساب با پرسیدن موارد دیگری همچون محل کار قیمت کار را برآورد و به مشتری اعلام می دارد.

منبع: خدمات ساختماتی پایتخت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *