کفسابی آسانسور و نکات اجرای آن

آسانسور های تجاری و مسکونی به دلیل عبور و مرور بسیار در گذر زمان دچار مشکلاتی می شود و می توان با کفسابی آسانسور نسبت به اصلاح این موارد و کثیفی ها اقدام نمود. در این مطلب در مورد این کار صحبت نموده و نکاتی را نیزر در مورد اجرای آن بیان می کنیم. به طور کلی به دلیل استفاده زیاد از آسانسور سبب می شود تا کف اتاق آسانسور دچار لک و ساییدگی شود که به طو معمول با مواد شوینده از بین نمی رود. و یا اینکه به دلیل استفاده زیاد به مرور سبب کدر شدن ک شده و زیبایی آن را تحت تاثیر قرار دهد. در این جا می توان با کمک کفسابی آسانسور به راحتی سنگ کف آن را مانند روز ال درخشان و براق و تمیز نمود.

از آنجا که کابین آسانسور کوچک می باشد و جنس آن از ام دی اف یا فلز بوده و به دلیل استفاده از آینه دارای حسایست می باشد باید برای کفسابی آن نهایت دقت را به خرج داد و از دستگاه های کوچکی که قابلیت انجام کار به راحتی دارنداستفاده نمود. این دستگاه ها در عین کوچکی دارای کارایی بسیاربوده و به دلیل کوچکی در کار با آن مشکلیبه وجود نمی اید و در کابینت آسانسور قابلیت استفاده را دارد. بخش بعدی تخصص و تجربه کفساب است تا بتواند با این دستگاه در محیط کوچک کار نماید و سنگ کف را براق و درخشان نماید.

کفسابی آسانسور و نکات اجرای آن

اگر بخواهیم به جنس سنگ کف آسانسور بپردازیم باید بگوییم که این سنگ ها از ورقه های بزرگ سنگ ساختمانی استفاده شده و متناسب با اندازه آن برش داده می شود. این سنگ ها در دو دسته سنگ های خارجی یا ایرانی به شکل سنگ اسلب می باشد که متناسب با ابعاد آن می باشد. سنگ هایی ایرانی که مناسب کف آسانسور می باشد عبارت اند از سنگ های دهبید تیره و سنگ لاشتر و سنگ پرشین سیلک و سنگ گلدن بلک واز سنگ های خاجی مانند سنگ امپرادور دارم و سنگ گلکسی و سنگ لته ترکیه نیز می توان برای کف آسانسور استفاده نمود.

در مورد قیمت کفسابی سنگ آسانسور باید بگوییم این هزینه توافقی بوده و متناسب با محل کار و نوع سنگ و ابعاد آن مشخص می شود. بهتر است از واکس سنگ یا پولیش بر روی سنگ استفاده نشود زیرا بعد از مدتی کدر و مات می شود. اما کفسابی علاوه بر عمر بیشتر می تواند براقیت بیشتری را داشته باشد. اگر بخواهیم در مورد مزیت های ساب زدن سنگ آسانسور صحبت کنیم می توان آنها را در چند مورد بیان نمود. مهمترین آن شفافیت و براقیت سنگ کف بعد از اجرای کفسابی می باشد. همچنین پستی و بلندی های احتمالی کف نیز بعد از کفسابی برطرف می شود. بعد از انجام کفسابی نظاف و تمیز نمودن آن به دلیل برطرف شدن کثیفی های کلی راحت تر می شود. و در آخر نیز این کار سبب دوام و پایداری سنگ کف می گردد.

منبع: خدمات ساختمانی پایتخت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *