نقاشی پاساژ ها

ساختمان های تجاری می بایست از لحاظ ظاهر و طراحی نما حداکثر تاثیر را در جذب مخاطبان و مشتریان داشته باشند. نمای ساختمان های تجاری باید به گونه ای زیبا و لوکس باشد که تمام مخاطبان و مشتریان را با سلایق مختلف به سمت این اماکن جذب نماید.

وقتی قصد خرید دارید و به خیابان ها میروید، ناخودآگاه به سمت پاساژها و مجتمع های تجاری کشیده میشوید که دارای نماهایی زیبا و لوکس و چشم نواز هستند.

نکاتی در مورد نقاشی مجتمع های تجاری و پاساژ ها
البته در طراحی نمای مجتمع های تجاری امروزی از نقاشی کمتر استفاده میشود و طراحان نما با استفاده از متریال های جدید نماهای زیبایی را به اجرا میگذارند. مثلا استفاده از کامپوزیت شیشه سنگ و…

امروزه این مجتمع ها و پاساژها در سطح تهران و دیگر شهرها بسیار زیاد دیده میشوند که با انتخاب نماهای زیبا میتوانند جلوه بسیار زیبایی به شهرها و خیابان ها بدهند البته به شرط آنکه اصولی و با استانداردهای بین المللی ساخته شوند.

مطالب ذکر شده درباره نمای ساختمان های تجاری بود اکنون به نقاشی داخلی مجتمع و مغازه های احداث شده در آنها میپردازیم.

نقاشی پاساژ ها

نکاتی در مورد نقاشی داخل مجتمع های تجاری
برای سالن های این مجتمع ها میتوان از رنگ مولتی کالر استفاده کرد، رنگ مولتی کالر میتواند با سر سختی بالا و نمای زیبا و جذاب گزینه مناسبی برای رنگ آمیزی این اماکن باشد. رنگ مولتی کالر با ترکیب رنگهای مختلف در یک رنگ باعث نوازش چشم مشتریان شده و همچنین با دوام بالا و قابلیت شستشو یکی از بهترین رنگ ها برای مجتمع های تجاری است.

از دیگر پوشش ها و رنگهای مناسب با این فضاها میتوان از کنیتکس استفاده نمود، کنیتکس نیز با دوام تنوع رنگ و زیبایی خود گزینه مناسبی برای رنگ آمیزی و نقاشی این اماکن است. کنیتکس با توجه به تجربه اینجانب بسیار عالی و کاربردی برای راه پله ها و پارکینگ ها میباشد.

رنگ های مختلف دیگری نیز برای این محیط های تجاری وجود دارد مثل رنگ های جوتن آکرلیک و… که هر کدام خواص خود را دارند. انتخاب نوع رنگ برای هر یک از بخش های یک مجتمع تجاری متفاوت میباشد. در بازار رقابتی امروز با توجه به جنسیت افراد مراجعه کننده، رنگ های مختلفی باید مورد استفاده قرار بگیرد.

مثلا برای قسمتی که مربوط به خانمها است و کالاها و خدمات مربوط به خانم ها به فروش میرسد باید از رنگهایی باب میل خانم ها  در این حیطه استفاده کرد یا در بخشی که برای فروش اسباب بازی و کالاهای مربوط به کودکان است از رنگ های جذاب و متنوع که باب میل کودکان است استفاده نمود.

فراموش نکنیم یکی دیگر از عوامل بیشتر دیده شدن و جذب حداکثری مخاطبان میتوان نور پردازی فروشگاه و مغازه ها باشد. یک نور پردازی مناسب البته نه به شکلی که چشم را بیازارد، میتواند در جذب مشتری به سمت کسب و کار شما تاثیر بسزایی داشته باشد.

از دیگر عوامل مواثر در جذب مشتری نوع ویترین های فروشگاه ها و مغازه ها میباشد در بازار امروزی نحوه چیدمان ویترین ها نقش مهمی در جذب مشتری دارند. وقتی شما وارد یک فروشگاه و مغازه میشوید نحوه رنگ آمیزی و دکور آن مغازه تاثیر زیادی بر انگیزه شما برای خرید از آن مغازه دارد.

این نوشته در نقاشی ارسال شده و با برچسب گذاری شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *