رنگ اتاق عروس و داماد

هدف از این مقاله پایان دادن به یک دغدغه قدیمی است و آن چیزی نیست جز انتخاب دکور و رنگ اتاق عروس و داماد ، دغدغه ای که شاید خیلی مهمتر از دیگر مسائل مخصوصا در زمان برگذاری مراسم عروسی و ازدواج میباشد.

در اینجا یک سری از بهترین رنگها و مناسب ترین رنگها برای اتاق خواب عروس و داماد را به شما معرفی میکنیم. البته انتخاب هر کدام از آنها به سلیقه عروس و داماد بستگی دارد.

انتخاب رنگ مناسب برای اتاق خواب عروس و داماد می تواند نوید بخش یک زندگی آرام برای عروس و داماد باشد همچنین انتخاب رنگی زیبا و درخشان تاثیر بسزایی در عواطف و احساسات عروس و داماد دارد.

رنگ اتاق عروس و داماد

انتخاب رنگ مناسب برای اتاق عروس و داماد
به عنوان مثال یک رنگی زیبا و ملایم مانند رنگ نارنجی یا بنفش و یا صورتی میتواند عشق و احساس آرامش را در زندگی تازه عروس جاری کند، یکی از رنگهایی که میتواند احساس عشق و آرامش را به اتاق خواب عروس و داماد بیاورد رنگ نارنجی است. رنگ نارنجی با ترکیب رنگهای زرد و قرمز ساخته میشود این رنگ یکی از رنگهای لطیف و رمانتیک است که باعث میشود عروس و داماد در این فضا احساس راحتی و آرامش کنند.

اگر رنگ تخت خواب شما و بقیه دکورتان سفید است بازهم رنگ نارنجی جلوه زیبایی به اتاق خواب خواهد داد.

یکی دیگر از رنگهایی که میتوان برای اتاق خواب عروس و داماد به کار برد رنگ بنفش است، رنگ بنفش ترکیبی از رنگهای آبی و قرمز است و میتوان آن را در دو طیف بنفش روشن و تیره مورد استفاده قرار داد.

رنگ بنفش با ایجاد یک فضای شاعرانه و رمانتیک حس آسودگی را به عروس و داماد منتقل میکند با انتخاب رنگ سفید برای سقف ها و بنفش برای دیوارها فضایی دلنشین و زیبایی فراهم خواهد آمد و در این فضا عروس و داماد میتوانند با حس آسودگی و شادابی بهترین لحظات عمر خود را سپری کنند.

شاید به جرأت میتوان گفت یکی از رمانتیک ترین پر طرفدارترین رنگ ها برای اتاق خواب عروس و داماد رنگ صورتی است، رنگ صورتی با ترکیب رنگ قرمز و سفید ساخته میشود که تیره و روشن بودن آن بستگی به میزان استفاده از رنگ قرمز دارد.

رنگ صورتی رنگی جذاب و آرام بخش است با استفاده از این رنگ شوق زندگی را درکنار آرامش به زندگی تازه خود می آورید.

رنگ آبی آسمانی و آبی تیره نیز برای اتاق خواب عروس و داماد مناسب هستند، رنگ آبی آسمانی با ترکیب رنگ آبی با سفید ساخته میشود.

همچنین رنگهای قهوه ای و قرمز نیز گزینه های مناسبی برای رنگ آمیزی اتاق خواب عروس و داماد هستند، لازم به ذکر است برای رنگ آمیزی اتاق خواب عروس و داماد میتوان از پوششهای سلولزی بلکا استفاده کرد. بلکا با تنوع رنگی بالایی که دارد همچین با دانه های درخشانی که در بعضی از نمونه های آن وجود دارد میتواند گزینه مناسبی برای رنگ آمیزای اتاق خواب عروس و داماد باشند.

از دیگر ایده ها برای رنگ آمیزی اتاق خواب عروس و داماد میتواند ترکیب و در کنار هم قرار دادن رنگها و دیگر پوشش ها باشد به عنوان مثال میتوان رنگ دیوار پشت یا رو به روی تخت را از رنگی بغیر از رنگ دیگر جاها استفاده کرد یا اینکه دیوار پنجره ها را به رنگ آبی آسمانی رنگ آمیزی کنیم و یا یکی از دیوارهای اطاق را از کاغذ دیواری و… استفاده کنیم.

از همه این مباحث که بگذریم مهمترین عامل در انتخاب رنگ اتاق خواب عروس و داماد سلیقه ایشان میباشد.

منبع: نوین آریا

این نوشته در نقاشی ارسال شده و با برچسب گذاری شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *