مدل کابینت حمام یا دستشویی

ده یا بیست سال پیش وقتی وارد حمام یا دستشویی می شدید یک لگن یا آفتابه مسی در گوشه کابینت حمام می دید که هم وسیله نشیمن بود و هم وسیله ای برای ریختن آب روی سر و بدن. چند سالی که گذشت چند طبقه فلزی و پلاستیکی به کنج دیواره های سرویس بهداشتی افزوده شد. همینطور پیشرفت تزیینات و لوازم داخلی سرویس بهداشتی ادامه پیدا کرد تا رسید به امروز که کابینت و کمدهای مدرن و ضد آب تبدیل به عنصری جدایی ناپذیر در دکوراسیون حمام و دستشویی منازل شدند.

کابینت حمام
کابینت سرویس بهداشتی، لازم و ضروری
حمام شما کوچک یا بزرگ باشد چندان فرقی نمی کند مطمئنا نیاز به یک کمد یا کابینت پیدا خواهید کرد که حوله و لیف و شامپو و دیگر لوازم بهداشتی را که در حمام مورد استفاده قرار میگیرد را در آن قرار دهید. دقیقا همین قصه برای دستشویی خانه هم صادق است.

سفارش کابینت دستشویی
سایز بندی و رنگ بندی و مدل های کمد و کابینت مخصوص حمام امروزه آنقدر زیاد شده است که خریدار می تواند طرح و مدلی متناسب با دکوراسیون فضای مورد نظر خود را سفارش و خریداری کند. البته اگر خیلی سختگیر هستید می توانید به سراغ یک کابینت ساز بروید و سفارش ساخت کابینتی متناسب با سرویس بهداشتی خود را بدهید.

پی وی سی pvc، متریال ضد رطوبت
چند سالی می شود که در فضاهایی که با رطوبت سر و کار دارند از جنس پی وی سی که یک آلیاژ پلاستیکی است به جای چوب استفاده می شود. مزیت پی وی سی به تخته و چوب مقاومت آن در مقابل تماس مستقیم با آب است که در فضاهای مرطوب این مزیت بسیار به چشم می آید.

کابینت پی وی سی
تولیدکنندگان با رنگ و طرحی که برای رویه کابینت دستشویی و حمام استفاده می کنند این حس را به بیننده القا می کنند که یک محصول چوبی در مقابل چشمشان عرض اندام می کند ولی در حقیقت اینطور نیست. پی وی سی یک حقه استادانه است که باعث افزایش عمر کابینت های دستشویی می شود در عین حال که شکل و نمای ظاهری محصول، تغییری نمی کند.

م: نوبرانه

آینه باکس پی وی سی دستشویی – کابینت روشویی حمام – کابینت دستشویی پی وی سی – کابینت حمام و دستشویی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *