دستگیره کابینت آشپزخانه

دستگیره کابینت یکی از اجزاء مهم کابینت آشپزخانه است که معمولا به آن توجه خاصی نمی شود و آنقدر که روی چوب و رنگ و مدل کابینت حساسیت نشان داده میشود به دستگیره بها داده نمی شود. دستگیره ای که در تصاویر زیر می بینید یک دستگیره ایده آل و مد روز برای کابینت های مدرن است.

دستگیره کابینت
دستگیره ظریف کابینت
یکی از مزایای این دستگیره، ضخامت بسیار کم آن است که چیزی در حدود یک میلیمتر است. طرح موجی شکل و ساده آن بسیار زیبا و مدرن به نظر می آید. وقتی این طرح دسته در درب های مختلف تکرار می شود وزن و کلاس خاصی به نمای کابینت و دکوراسیون آشپزخانه می دهند.

دستگیره کابینت
این دستگیره که طرایح عریضی دارد در دو سایز مختلف طراحی و تولید گردیده است که بسته به سایز درب مورد نظر می توان انتخاب مناسب را انجام داد.

نصب دستگیره کابینت بدون پیچ
یکی دیگر از خصوصیات جالب این مدل دستگیره نصب ساده و راحت آن است و نیازی به سوراخ کاری در سطح کابینت ها وجود ندارد. این دستگیره کابینت روی لبه درب کابینت و کشوها می نشیند و ثابت می ماند و چون باز کردن درب کابینت ها در محور افقی صورت میگیرد دستگیره از جایش بلند نمیشود. این کابینت های سیاه رنگ و نقره ای که روی دیوار سوار شده اند در نگاه اول چیز عجیبی به نظر نمی آیند و چیزی شبیه به کابینت های معمولی که در خیلی از آشپزخانه می بینیم در ذهنمان تداعی می شود. واقعیت این است که این کابینت ها از نظر ظاهری هیچ تفاوتی با هم نسلان خود ندارند ولی شکل نصب و پیاده سازی آنهاست که شرایط را تغییر داده است.

م: نوبرانه

دستگیره کابینت آشپزخانه – مدل جدید دستگیره کابینت – مدل مدرن دستگیره کابینت – طرح جدید دستگیره کابینت – دستگیره درب کابینت  – mdf – کابینت آشپزخانه تهران و زیبا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *