کابینت چوبی با صفحه استیل براق

معمولا برای رویه و صفحه استیل کابینت ها از سنگ های مخصوص با ضخامت زیاد یا چوب ام دی اف استفاده میشود ولی یک گزینه دیگر هم هست و آن استیل های ضد زنگ و ضد آب براق هستند. از مزیت های فلز استیل این است که دارای میزان عنصر آلیاژی بالایی است و در مقابل آب و رطوبت کاملا مقاوم است و دچار زنگ زدگی نمی شود و دارای یک نمای ظاهری براق فوق العاده زیبا است.

صفحه استیل
صفحه فلزی، مقاوم و تغییر ناپذیر
رویه های کابینت و اپن آشپزخانه معمولا عصای دست بانوان خانه هستند و در واقع نقش میز کار و آشپزی را بازی می کنند و خیلی پیش می آید که روی آنها مایعات بریزد و یا هنگام استفاده از سینک ظرفشویی، آب روی آنها بپاشد. در این موارد است که ارزش این صفحه های فلزی استیل مشخص میشود چون هر چقدر هم آب و مایعات روی آنها بریزد نه مثل صفحه های ام دی اف در اثر رطوب باد می کنند و نه مثل صفحه های سنگی تغییر رنگ می دهند.

صفحه کابینت استیل، گران ولی مدرن و کارآمد
یک مزیت مهم دیگر این مدل صفحه های فلزی کابینت نظافت ساده و راحت آنهاست که در مواقع لازم میتوان با یک دستمال مرطوب بسادگی مثل روز اول آنها را برق انداخت. شاید بزرگترین عیبی که به رویه های فولادی و استیل براق می توان گرفت قیمت بالای آنهاست و دیگر عیب آنها این است که تعداد معدودی از کابینت سازهای حرفه ای قدرت ساخت و طراحی رویه های فلزی را برای کابینت ها دارند. در مورد برق و جلایی هم که این رویه های استیل به نمای آشپزخانه می دهند هم نیاز نیست توضیح بدهیم کافیست نمونه مدل و عکس های زیر را ببینید.

استیل و mdf، برادر و همسایه در آشپزخانه
استیل بطور کلی متریالی صلح پذیر است و با هر جنس و رنگ و طرحی هماهنگ می شود و ساز مخالف نمی زند. مخصوصا که این روزها خیلی از لوازم برقی آشپزخانه مثل اجاق گاز و یخچال یا حتی دستگیره کابینت ها، نمایی استیل و نقره ای رنگ دارند ست کردن صفحه های استیل با فضای آشپزخانه ساده تر شده است.

م: نوبرانه

صفحه کابینت ضد آب استیل – صفحه استیل برای کابینت آشپزخانه – مدل جدید صفحه رویی کابینت ها – طراحی دکوراسیون آشپزخانه با استیل و mdf

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *