بازسازی حمام به شکل مدرن

درباره بازسازی حمام این سرویس بهداشتی متعلق به خانه ای است که در سال ۱۹۵۰ ساخته شده است. خانه از اسکلت بندی فوق العاده محکمی برخوردار است به همین دلیل ساکنین تصمیم گرفته اند تا فضای داخلی خانه را بازسازی کنند و عطای جابجایی و تغییر محل سکونت را به لقایش ببخشند. البته حمام خانه یک بار در سال ۱۹۸۰ بازسازی شده بود ولی بعد از گذشت سی و اندی سال نیاز به ایجاد تغییرات شدیدا احساس می شد.

در اینجا دو عکس از این حمام می بینید که یکی متعلق به قبل از اعمال تغییرات است و بعدی متعلق به بعد از اعمال تغییرات. این سرویس بهداشتی بعد از انجام تغییرات هم زیباتر و مدرن تر شده است و هم از نظر کاربردی پیشرفت قابل توجهی داشته است.

بازسازی حمام

کفپوش و دیوارپوش ها کاملا تعویض شده اند و یک آینه عریض ساده روی دیوار نصب شده است. یک پرده نایلونی فضای وان و دوش گرفتن را از دیگر بخش ها جدا کرده است که خیلی کاربردی است و از پاشیده شدن آب و کف به بخش های دیگر سرویس بهداشتی جلوگیری می کند و نقش محافظ دید را نیز بازی می کند.

دیگر تغییری که انجام شده است جابجایی سرویس فرنگی و دستشویی با هم بوده است. در این تغییر سرویس فرنگی کنار وان حمام رفته است و دستشویی جای آن را گرفته است. از نظر بهداشتی هم که در نظر بگیریم این جابجایی خیلی عقلانی و درست به نظر می آید. هم سرویس فرنگی و هم دستشویی تعویض شده اند و سرویس های نو، جایگزین سرویس های قدیمی شده است در سرویس فرنگی جدید تغییر زیادی نمی بینیم ولی سرویس دستشویی از مدل های دارای کابینت است که برای کاربران خیلی کارآمد و کمک کننده است./ بازسازی ساختمان

م: نوبرانه

نقاشی مولتی کالر نقاشی پلاستیک ساختمان,نقاشی ساختمان و کلیه تزییناتی ساختمان,نقاشی ساختمان نقاش ساختمان,”نقاشی ساختمان”,نقاشی ساختمان.,نقاشی ساختمان,سربرگ نقاشی ساختمان,تجربیات نقاشی ساختمان,نقاشی ساختمان ارشد,نقاشی از ساختمان,دستمزد نقاشی ساختمان,تصاویر نقاشی ساختمان,بتونه نقاشی ساختمان,نقاشی ساختمان pdf,ادوات نقاشی ساختمان,قرارداد نقاشی ساختمان,نقاشی در ساختمان,درباره نقاشی ساختمان,طریقه نقاشی ساختمان,رنگ و نقاشی ساختمان,مدل نقاشی ساختمان,عکسهای نقاشی ساختمان,لوازم نقاشی ساختمان,نقاشی ساختمان کاتالوگ,ویزیت نقاشی ساختمان,دکوراسیون نقاشی ساختمان,نقاشی مدرن ساختمان,جزوه نقاشی ساختمان,پمپ نقاشی ساختمان,فن نقاشی ساختمان,قیمت نقاشی ساختمان,پیمانکار نقاشی ساختمان,نقاشی داخل ساختمان,نقاشی ساختمان قیمت,نقاشی ساختمان وسائل,”کتاب نقاشی ساختمان”,نقاشی ساختمان ترکیبی,پمپ نقاشی ساختمان,نقاشی ساختمان بتونه,سوالات نقاشی ساختمان,اصول نقاشی ساختمان,دستورالعمل نقاشی ساختمان,تزییناتی و نقاشی ساختمان,طرح نقاشی ساختمان,خدمات نقاشی ساختمان,آموزش نقاشی ساختمان,نقاشی اتاق ساختمان,استعلام نقاشی ساختمان,نقاشی پذیرایی ساختمان,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *