کاغذ دیواری برجسته و مدرن باری خانه

برند ایتالیایی جورجو آرمانی را با پوشاک عیار بالای مردانه و زنانه اش می شناسیم ولی گویا برند آرمانی به فعالیت در حوزه پوشاک برجسته قانع نشده است و تصمیم دارد تا در زمینه تولید محصولات تزیینی خانگی هم، سری در سرها دربیاورد. انصافا هم با نمونه مدل هایی که از کاغذدیواری برند آرمانی/کاسا دیدیم متوجه شدیم که عزم این برند مشهور، حسابی جزم است.

کاغذ دیواری برجسته

استفاده از مواد اولیه درجه یک در کنار بهره گیری از طرح های جدید و خاص باعث شده تا در دیگر کشورها کاغذ دیواری آرمانی به محبوبیتی در حد پوشاک آن دست بیابد. نمونه مدل های گلچین شده در این بخش باب طبع کسانی است که خیلی دوست دارند فضایی لایت و مدرن را در اتاق خواب خود داشته باشند و از طرح های رنگی و شلوغ فراری هستند. در کنار این مدل کاغذ دیواری های طرح برجسته با رنگ سرد نیاز است که از یک نورپردازی وسیع ولی با شدت کم مثل نور چراغ هالوژن یا نور آباژورهای رومیزی سود برد تا هم زیبایی کاغذ دیواری بیشتر به چشم بیاید و هم نورپردازی لایت اتاق خواب به هم نریزد.

در نهایت باید بگوییم این سبک کاغذ دیواری ها، حداقل در کشور ما طرفداران خاص و معدودی دارد چون مردم ما، خیلی از این سبک طرح های بی روح و کم رنگ استقبال نمی کنند و به اصطلاح می گویند فضای اتاق را خفه و دلگیر می کنند، و گروه مقابل می گویند فضای اتاق خواب ذاتا باید لایت و تاریک باشد وگرنه تعریفی که از اتاق خواب وجود دارد نقض میشود. در هر صورت از دید ما نظر هر دو گروه محترم و کاملا قابل احترام است.

م: نوبرانه

بزرگترین اکیپ مجرب نقاشی ساختمان در تهران,دانلود نمونه قرارداد نقاشی ساختمان موجود در سایت,شرکت مجری ساختمان شهریار,نقاشی ساختمان و کلیه تزییناتی ساختمان,نقاشی ساختمان نقاش ساختمان,نقاشی ساختمان.,”نقاشی ساختمان”,نقاشی ساختمان,نقشه شهریار جاده شهریار رباط کریم,نقاشی ساختمان الیکا,نقاشی ساختمان .پتینه,تجربیات نقاشی ساختمان,استعلام نقاشی ساختمان,نقاشی ساختمان درتهران,نقاشی پذیرایی ساختمان,نقاشی از ساختمان,دستمزد نقاشی ساختمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *