رنگ مناسب دیوار و کابینت آشپزخانه

برای خیلی از خانواده ها  کابینت آشپزخانه دنج ترین فضا برای جمع شدن اعضا خانواده در کنار هم است هنگام صرف صبحانه و نهار یا شام. حالا که این اتاق طبخ در زندگی مدرن امروزی به اتاق گپ خانواده تبدیل شده است باید بیش از پیش در انتخاب رنگ ها در آشپزخانه دقت کرد تا آشپزخانه به محیطی دنج، زیبا و با طراوت به نظر بیاید. در آشپزخانه دو بخش هستند که عمده ترین تاثیرگذاری را در رنگ بندی داخلی آن دارند یکی دیوارها و دیگری کابینت ها.

بعضی از بانوان یا حتی آقایان آسمان هم به زمین بیاید دوست دارند که دکوراسیون آشپزخانه منزلشان مدرن و امروزی یه نظر بیاید. اغلب طراحان دکوراسیون اعتقاد دارند برای رسیدن به یک دکوراسیون مدرن باید بیشتر از رنگ های تیره مثل سیاه یا خاکستری استفاده کرد و در حاشیه با استفاده از رنگ های روشن مثل سفید ایجاد اتضاد کرد. استفاده از رویه های استیل براق در کابینت ها نیز یکی از انتخاب هایی هستند که وقتی در کنار رنگ های تیره قرار می گیرند یک نمای مدرن فوق العاده را رقم می زنند.

کابینت آشپزخانه

بعضی دیگر از افراد نیز هستند که دوست دارند فضای آشپزخانه شاداب و گرم یا پر هیجان به نظر بیاید چون اعتقاد دارند این شادابی و گرما به روح ساکنین خانه هم منتقل میشود. این گروه می توانند برای رنگ کابینت ها یا دیوارها به سراغ رنگ های نارنجی و قرمز یا زرد بروند. رنگ های کرم یا سفید یک مکمل خوب برای رنگ های گرم هستند که میتوانند به خوبی با این رنگ ها هم نشینی کنند.

و اما گروه سوم گروهی هستند که هم از مدرنیته فراری هستند و هم از رنگ های گرم بیزار. این گروه عاشق آرامش هستند فرقی نمی کند اتاق خواب باشد یا آشپزخانه آنها فقط به رنگ های روشن می روند. سبز روشن، آبی آسمانی و یا زردی متمایل به کرم می توانند در آشپزخانه فضای ایده آل مورد نظر را برای این افراد رقم بزنند./ کابینت آشپزخانه

آشپزخانه هایی که در ادامه می بینید بعضی ها از سه ایده رنگ بندی که در بالا توضیح دادیم بهره مند هستند و بعضی دیگر که گویا طراحان آنها از قدرت ریسک پذیری بالاتری برخوردار بوده اند خارج از چهارچوب کار کرده اند.

م: نوبرانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *