استفاده از نور در طراحی ویلا

استفاده از نور در طراحی ویلا باعث می شود به آنچیزی که می خواهید برسید. طراحی ویلا با طراح منزل و ساختمان تفاوت های بسیاری دارد . لازم شما یک سری نکات را برای طراحی ویلا مد نظر داشته باشید. چرایی ویلا به این موضوع بر می گردد که در آن در عین آرامش به استراحت بپردازید و دغدغه ای نداشته باشید و بنابراین طراحی ویلا را باید متناسب با کاربری طراحی و اجرا نمایید.

سعی کنید تا جایی که امکان دارد در ویلاها از نور طبیعی استفاده نمایید که جلوه بهتری دارد. بنابراین نیاز است تا طراحی ویلا به نوعی باشد که بیشترین دریافت نور آفتاب را داشته باشد و می توانید از پنجره های قدی استفاده نمایید. این نور برای گیاهان پاسیو ویلا نیز بسیار مناسب است و به آرامش بیشتر ویلا کمک می نماید.

طراحی ویلا

برای فضای داخلی از کارشناسان نورپردازی می توانید مشاوره بگیرید که نورپردازی به صورت ویژه ای اجرا شود. سعی کنید ضمن مشاوره مطابق با روحیه خود اقدام نمایید. نورپردای باید حس های متنوعی چون عشق و آرامش و شادی را در فضا منتشر نموده و آن را زنده کند. در مورد محوطه ویلا کمی نورپردازی متفاوت است. طبیعتا هزینه نورپردازی برای محوطه ویلا بسیار سنگین است اما این هزینه ویلای لوکس را گرانتر می نماید و این انتخاب شما است که یک محوطه معمولی در ساخت ویلا داشته باشید یا یک محوطه با نورپردازی های خیره کننده.  بنابراین سعی کنید در طراحی ویلا با در نظر گرفتن نورهای مورد نظر اقدام نمایید. مقالات دیگر وبسایت را در این زمینه از دست ندهید.

سعی کنید تا انجا که امکان دارد از نور های طبیعی موجود و نور خورشید در نورپردازی ویلاهای خود بهره برده و در طراحی این نورها را مد نظر قرار داده و نتیجه نهایی را با این نور ها در نظر بگیرید.

منبع: بلاگ خدمات ساختمانی پایتخت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *