نکات کفسابی هتل

امروزه از کفسابی برای زیباتر نمودن و افزایش زیبایی سنگ کف در فضاهای گوناگونی استفاده می شود. یکی از این فضاها هتل می باشد و کفسابی هتل نیز دارای نکات مهمی می باشد که در این مقاله در مورد آن صحبت می کنیم. در کفسابی هتل ها به دلیل حساسیت هایی که وجود دارد باید با دقت بیشتری نسبت به انجام کف سابی اقدام نمود. هتل ها یکی از فضاهایی که می باشد که به دلیل عبور و مرور زیاد در لابی و سایر بخش ها ممکن است کف آن در زمان کمتری کثیف شود و از سویی دیگر به دلیل اینکه هتل ها باید همواره تمیز باشند بازه زمانی برای انجام کف سابی هتل ها کوتاه تر می باشد و باید به شکل دقیقی این کار انجام شود.

در هتل از سنگ های تزئینی و با کیفیت برای کف استفاده می شود و همواره سعی می شود تا با تمیز کردن دوره ای آن ضمن ترمیم سنگ ها به افزایش طول عمر و زیبایی و درخشندگی بیشتر کف کمک نمایند. نکته ای که اینجا باید به آن اشاره نماییم مقدار زمان مورد نیاز برای کفسابی در هتل هامی باشد و طبیعتا هتل ها همواره دارای مسافر بوده و می بایست کار کفسابی در سریعترین زمان ممکن انجام شود. از این رو می توان برای ساب زنی ۱۰۰ متر مربع سنگ زمانی حدود ۵ تا ۷ روز با توجه به عوامل متفاوت براورد نمود.

نکات کفسابی هتل

در کف سابی هتل ، کفساب باید به طور دقیق از لقمه سنگ ها استفاده نمود و انجام درست مراحل اول تا آخر آن بسیار مهم می باشد که درست انجام شود. در کفسابی باید به طور کامل و پی در پی ساب زنی مرحله به مرحله انجام بوش دو امکان عبور و مرور بر روی آن وجود نداشته و می بایست برای کیفیت کار بهتر از لقمه سنگ های ایتالیایی استفاده شود که از بهرتین لقمه سنگ ها می باشد و سبب می شود تا کیفیت کار بالاتر برود. در هتل ها به طور معمول کف فضاهایی زیادی مانند لابی و راهرو و سوئیت ها و سالن ها سنگ شده و باید همه این فضاها کفسابی انجا شود.

منبع: خدمات ساختمانی پایتخت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *