اجرای کفسابی کارخانه

یکی از فضاهایی که کفسابی در آنهاانجام می شود کارخانه ها می باشد و کفسابی کارخانه باید با تجربه قبلی و نکاتی که باید در این فضاها به آن دقت داشت انجام شود. کارخانه با توجه به کاربری که دارند و عبور و مرور و مشکلاتی که ممکن است برای کف کارخانه به وجود بیاید باید در دوره های زمانی مشخص نسبت به کفسابی اقدام نمایند تا کارایی کاهش پیدا نکند. اگر بخواهیم درجه بندی برای کفسابی نام ببریم باید بگوییم که کفسابی کارخانه یکی از سخت ترین کارها به دلیل مشکلاتی می باشد که برای کف به وجود آمده است. بنابراین علاوه بر دستگه و زمان کار بیشتر نیاز به تیم حرفه ای و مجرب برای اینکار می باشد.

انجام کفسابی در کارخانه مرال مختلفی دارد و لازم می باشد تا با دستگاه های یپشرفته ای این کار انجام شود. کفسابی در کارخانه سبب می شود ضمن افزایش امنیت ، کارایی نیز به دلیل رفع هر گونه مواد اضافی از کف افزایش یافته و ماندگاری کفپوش ها نیز بسیار شده و عمر مفید آن افزایش پیدا کند. متراژ زیاد کار در کارخانه نیازمند نیروی کار حرفه ای می باشد زیرا وسعت کار در اینجا بیشتر از خانه ها می باشد و باید به این تکته توجه داشت که این کار باید به شکل اصولی انجام گیرد. به همین دلیل برای کارهای بزرگ برای آنکه زمان کاهش یابد و همچنین کارخانه در حداقل زمان تعطیل شود نیاز به چند کفساب حرفه ای می باشد تا همزمان کار را انجام دهند.

اجرای کفسابی کارخانه

با تقسیم بخش ها هر کدام از کفساب ها شروع به ساب زنی نموده و در مرحله بعدی بتونه کاری را انجام می دهند و باید صبر نمود تا این بتونه خشک گردد. در مرحله ساب زنی باید تمامی درز و حفره های موجوددر سنگ پوشاند شود زیرا در این فضاها به دلیل انجام کارهای سنگین امکان لق زدن سنگ ها وجود دارد. برای آنکه خللی در فعالیت کارخانه ها به وجود نیاید بهتر این کفسابی در روزهای تعطیل انجام شود. انجام کف سابی کارخانه ها ویژگی های بسیاری دارد از جمله زیباتر شدن فضای کارخانه که سبب افزایش روحیه کارکنان می شود. مورد بعدی عمر کفپوش می باشد که با این کار هزینه های تعویض کاهش پیدا نمود و عمر کفپوش بالا می رود. همچنین رسوبات کفپوش می تواند سبب ایجاد مشکلات تنفسی شود که با این کار این مشکلات به حداقل می رسد.

منبع: خدمات ساختمانی پایتخت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *