رنگ سال ۲۰۱۹ برای پذیرایی

هر ساله در دی ماه رنگ سال برای استفاده صنعتگران و متخصصین مد و دکوراسیون معرفی می شود تا از آن برای تزئین و استفاده کنند. در ایران هم این رنگ در دو ماه بعد در دکوراسیون استفاده می شود و از این رو اگر تمایل دارید تا ضمن داشتن یک رنگ زیبا از رنگ سال ۲۰۱۹ برای نقاشی ساختمان خود استفاده کنید این مطلب را از دست ندهید.

رنگ آمیزی اتاق پذیرایی و نشیمن

در انتخاب رنگ برای منزل خود باید بدانید نیازی نیست که تنها از یک رنگ استفاده کنید. بلکه میتوانید فضای خانه را متنوع تر کار کنید و منزل را از یکنواختی خارج کنید. گاهی ممکن است مشتری هزینه بالایی برای نقاشی و رنگ آمیزی منزل کند اما در پایان نتیجه ای که حاصل میشود چندان دلپذیر نخواهد بود و تناسب خوبی بین دکوراسیون منزل برقرار نباشد.

جدیدترین رنگ ها برای پذیرایی منزل

رنگ مرجانی به عنوان رنگ سال ۲۰۱۹ انتخاب شده است. این رنگ توسط شرکت طراحی پانتون در ماه دسامبر انتخاب و معرفی شد. با انتخاب این رنگ، به عنوان رنگ سال بسیاری از افراد که تمایل دارند با مد روز هماهنگ باشند برای انتخاب رنگ لباس، دکوراسیون منزل، رنگ نقاشی ساختمان و … از رنگ مرجانی استقبال میکنند.

رنگ سال ۲۰۱۹ برای نقاشی ساختمان

رنگ مرجانی، یک رنگ گرم است. از ویژگی های رنگ گرم میتوان به انرژی درونی این رنگ اشاره کرد. گرما، هیجان و عدم سکون را میتوان در رنگ های گرم از جمله رنگ مرجانی که به عنوان رنگ سال انتخاب شده است، برشمرد.

اگر تصمیم گرفتید از رنگ مرجانی برای دکوراسیون منزل خود استفاده کنید، بهتر است از ترکیب رنگ های سرد و گرم در کنار هم استفاده کنید. چراکه ترکیب این دو کمک میکند آپارتمان از حالت تک بعدی و یکنواخت خارج شده و زیبایی منزل را دوچندان کند.

رنگ مکمل رنگ مرجانی

رنگ های سرد مانند آبی یخی، آرامش بخش هستند و مکمل خوبی میتوانند باشند. رنگ های سرمه ای، آبی، قهوه ای، بژ و خاکستری میتوانند از رنگ های پیشنهادی باشند که مکمل مناسبی برای رنگ مرجانی هستند.

اگر در کنار رنگ مرجانی به عنوان جدیدترین رنگ ها برای پذیرایی ساختمان، میخواهید رنگ مناسب انتخاب کنید لازم است بدانید به هیچ وجه قرار نیست محیط منزل را به یک خانه رنگین کمانی تبدیل کنید. بلکه قرار است با انتخاب رنگ های زیبا، متناسب و جدید، خانه را به طبیعی ترین حالت ممکن رنگ آمیزی کنید.

رنگ سال 2019 برای پذیراییرنگ سال ۲۰۱۹ برای رنگ آمیزی منزل

رنگ مرجانی از خانواده رنگ نارنجی، الهام بخش نام مرجانی زنده میباشد. این رنگ در حقیقت یک رنگ طبیعی است که اگر در رنگ آمیزی ساختمان های مدرن، نقاشی ویلا، ساختمان و … به کار رود میتواند موجب ایجاد حس طبیعت در زندگی شود.

رنگ پیشنهادی برای اتاق پذیرایی

با نزدیک شدن به سال نو، افراد زیادی تصمیم می گیرند تحول و تنوع را در محیط منزل و کار خود ایجاد کنند. بنابراین این افراد در تکاپوی انتخاب رنگ مناسب می باشند که با دکوراسیون منزل همخوانی داشته باشد. انتخاب رنگ مرجانی به عنوان جدیدترین رنگ ها برای رنگ آمیزی ساختمان، میتواند گزینه مناسبی باشد. رنگ مرجانی حس شادابی، نشاط، گرما و صمیمیت را در خانه ایجاد کند.

رنگ استخوانی، رنگی که هیچ وقت قدیمی نمی شود

رنگ استخوانی یکی از رنگ هایی است که گذر زمان هرگز روی انتخاب آن تاثیر نگذاشته و همچنان از جمله رنگ های مورد استقبال برای رنگ آمیزی میباشد. نقاشی ساختمان با رنگ استخوانی کمک میکند تا در دکوراسیون منزل به مشکل نخورده و با هر رنگی در محیط خانه همخوانی داشته باشد. این نوع رنگ سلیقه ی تعداد زیادی از افراد را شامل میشود و از جمله حسن های این رنگ میتوان به این اشاره کرد که هرگزخسته کننده نمی شود و افراد را دل زده نمی کند. کد رنگ اختصاصی رنگ استخوانی f8f7e6# میباشد.

مکمل های رنگ استخوانی میتواند شامل رنگ‌های طوسی، آبی کبود بسیار روشن، سبز آبی مات بسیار روشن و صورتی ملایم و روشن باشد که پالت‌های رنگی رنگ سفید استخوانی را تکمیل می‌کنند.

رنگ صدفی، رنگ پرطرفدار نقاشی ساختمان

رنگ صدفی به عنوان یکی ازرنگ های پرطرفداراست که انتخاب همیشگی کثر زیادی از مشتریان شرکت نقاشی ساختمان است. رنگ صدفی مناسب برای کارهای لوکس ساختمانی است که زیبایی و سادگی را به بیننده القا میکند وحس آرامش و تازگی رادربردارد. همچنین این رنگ میتواند برای استفاده در ابزارهای گچبری سقف گزینه مناسب باشد،البته به شرط آنکه با ترکیب درست رنگها برای رنگ آمیزی و نقاشی ویلا و منزل استفاده شود.

رنگ کرم، رنگ مناسب برای پذیرایی ساختمان
اگر تصمیم گرفته اید از رنگ کرم برای رنگ آمیزی و نقاشی ساختمان استفاده کنید، باید به شما بگوییم این انتخاب درست باعث می شود کمتر از سایر رنگ ها درگیر مشکلات ست کردن و هارمونی رنگ ها شوید و به اسانی بتوانید دکوراسیون منزل خود را با این رنگ هماهنگ کنید. این رنگ ایده آل، به دلیل انکه خنثی میباشد، تعداد زیادی رنگ مکمل دارد و یک کاندید مناسب برای دکوراسیون منزل و اداره میباشد. رنگ شیری یا کرم، در گذر زمان خسته کننده نمیشود و میتواند ارامش و زیبایی را همیشه با خود به همراه داشته باشد. رنگ آبی فیروزه ای، رنگ های تیره و قهوه ای میتواند رنگ های مناسب برای قرارگیری در کنار رنگ کرم باشد.

سفید برفی، گزینه ای مناسب برای سقف پذیرایی ساختمان
رنگ سفید برفی که به آن سفید سقفی نیز میگویند  بهتر است برای رنگ آمیزی سقف پذیرایی ساختمان و ویلا از آن استفاده شود. چراکه این رنگ برای نقاشی سقف ساختمان بسیار مناسب است و مورد استقبال قرار میگیرد. رنگ سفید برفی به دلیل آنکه همیشه مورد استفاده است به عنوان جدیدترین رنگ ها برای پذیرایی و سقف منزل برشمرده می شود. برای ترکیب این رنگ، از رنگ سفید و رنگ لاجوردی استفاده میکنند. رنگ سفید برای سقف مناسب است چراکه برخلاف دیگر مناطق ساختمان نیازی به شست و شو ندارد. برای سقف ساختمان از رنگ پلاستیک استفاده میکنیم چراکه ارزان تر حساب می شود و از این رو، رنگ سفید سقف ( سفید برفی) توسط بسیاری از مشتریان انتخاب میگردد.

منبع: نقاشی ساختمان رویال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *