برآورد قیمت رنگ ساختمان

اگر قصد ساختمان و منزل خود را دارید قطعا باید از قبل در مورد قیمت رنگ ساختمان و در کل قیمت انواع رنگ ها و تاثیری که بر روی قیمت کلی نقاشی ساختمان بدانید. در این مطلب قصد داریم تا بتوانید ضمن شناخت انواع رنگ ها در مورد قیمت ها و نحوه محاسبه میزان رنگ و قیمت صحبت کنیم.

قیمت رنگ ساختمان

از انواع پوشش هایی که برای ساختمان استفاده می شود می توان به این موارد اشاره کرد که قیمت رنگ ساختمان و نقاشی و اجرای هریک متفاوت است:

رنگ (رنگ روغنی،رنگ پلاستیکی،رنگ اکریلیک،مولتی کالر،جوتن و…)
پتینه (طرح برگ،طرح ابر وباد،تکسچر و…)
بلکا
اپوکسی
سیلر کیلر
پلی استر
بتونه کناف (رنگ، ماستیک،…)
و… که هر کدام باتوجه به نوع و درجه مواد قیمت رنگ ساختمان متفاوتی دارد.

هزینه نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک

نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک به نسبت رنگ روغن و اکریلیک از قیمت پایین تری برخوردار است و برای محل هایی که نیاز به شست و شوی زیاد ندارند بیشتر استفاده می شود. معمولا برای نقاشی رنگ پلاستیک از غلتک استفاده می کنند و برای قسمت هایی نظیر کنج دیوار که استفاده از غلتک مناسب نیست، نقاش ساختمان از قلم مو کمک می گیرد و شرکت رویال نقاشی و رنگ ساختمان در تهران و کرج را با قیمت ارزان انجام می دهد تا مشتری با استفاده از سرویس های با کیفیت و قیمت رنگ ساختمان مناسب به رضایت از شرکت دست یابد.

برآورد قیمت رنگ ساختمانهزینه نقاشی ساختمان با رنگ روغنی

همانطور که گفته شد، رنگ های روغنی برای فضاهایی نظیر سقف آشپزخانه که به دلیل چربی و رطوبت  بیشتر محیط ، نیازمند به شست و شوی بیشتری دارند، بهترین انتخاب است. رنگ روغن قیمت بالاتری به نسبت رنگ پلاستیک و نیمه پلاستیکی دارد و هزینه نقاشی ساختمان با آن متفاوت است. نقاش ساختمان موظف است با بررسی تمامی عوامل دستمزد نقاشی ساختمان و قیمت رنگ ساختمان را به مشتری اعلام کند.

نحوه محاسبه قیمت رنگ ساختمان

برای محاسبه میزان هزینه و دستمزدی که برای انجام رنگ آمیزی و نقاشی ساختمان نیاز است صرف شود، باید در ابتدا تصمیم بگیریم کدام نوع را برای ساختمان خود انتخاب می نماییم و سپس با محاسبه متراژ محل، درجه متریال به کار رفته ( رنگ درجه یک، دو، سه و…) ، میزان ترمیم زیرکار، محل نقاشی ساختمان (در،دیوار، پنجره، نمای ساختمان و…) برآورد هزینه،دستمزد، تعرفه و قیمـت رنگ ساختمان انجام گیرد.

برآورد هزینه رنگ ساختمان

همچنین لازم به ذکر است که برای محاسبه متراژ ساختمان، اصولا زیر بنای خانه را در سه ضرب می نماییم که عمدتا دیوارهای دو برابر سقف ها می باشند که توسط نقاش ساختمان محاسبه می شود تا مشتری آمار دقیقی از هزینه نقاشی ساختمان و منزل خود داشته باشد و سپس بعد از دانستن قیمـت رنگ ساختمان در هرکدام از انواع رنگ و مواد به کار رفته در هنگام نقاشی و بازسازی منزل با خیالی آسوده به انتخاب بپردازد.

منبع: نقاشی ساختمان رویال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *