رنگ های باقی مانده از نقاشی ساختمان

شاید برای شما هم پیش آمده که پس از نقاشی ساختمان متوجه می شوید تعدادی قوطی با کمی رنگ در آنها باقی مانده است. این رنگ های باقی مانده را شاید بخواهید دور بریزید یا به کسی که نیاز به رنگ دارد بدهید. در این مقاله سعی کرده ایم تا ببینیم چطور می توانیم از این رنگ ها در بهتر و زیباتر شدن خانه استفاده نماییم.

نقاشی یک راه آسان برای نو کردن و تغییر اتاق خواب و ساختمان می باشد. اما اغلب کار نقاشی که به اتمام می رسد ، مقدار زیادی رنگ در ته قوطی ها باقی مانده است. این رنگ ها به دلیل ترکیبا شیمیایی که دارد بسیار خطرناک است ، زیرا ممکن است در زمین نشت کند یا به افراد و کارکنان آسیب برساند. اگر قوطی رنگ به خوبی مهر و موم و خارج از دسترس عموم قرار بگیرد می تواند در آینده که مشکلی برای دیوار ها به وجود آمد به راحتی از آن برای ترمیم مجدد و نقاشی مجدد دیوار استفاده نمایید.

رنگ های باقی مانده از نقاشی ساختمان

برای مهر و موم می توانید از نایلون استفاده نموده و آن را در جای خشک و خنک و دور از نور خورشید  و دور از دسترس کودکان و حیوانات نگه داری کنید. اگر هر زمان رنگ شما تغییر حالت و رنگ داده و کمی سفت شده یا بو نمی دهد به اتحمال زیاد باید دور ریخته شود و دیگر کارایی ندارد. اگر هم فکر می کنید بعد ها به آن احتیاجی ندارید می توانید آن را به دوستانتان پیشنهاد بدهید تا اگر وسیله ای ماننده قفسه را می خواهند رنگ کنند از آن استفاده کنند. همچنین می توانید از آن برای نقاشی هنری بر روی دیوارهای بلااستفاده نیز کمک بگیرید. به هر حال این شما هستید که مشخص می کنید رنگ را چکار کنید.

رنگ های لاتکس مرطوب می تواند خطرناک باشد بنابراین نیاز است تا خشک شود. این کمک می کند در صورتی که بخواهید این رنگ را به زباله بیندازید مشکل یا خطری  را به وجود نیاورد. برای سریعتر خشک شدن رنگ می توانید آن را جلوی نور خورشید قرار دهید. پس از خشک شدن این رنگ می تونید آن را همراه دیگر زباله ها در سطل آشغال بیندازید. امروزه بعضی از کشورها قوانینی در این زمینه دارند و ممکن است به راحتی نتوانید آن را همراه بقیه زباله ها دور بیندازید.

در این مطلب خواندید که می توان رنگ را پس از ایمنی دور انداخت ، یا آن را به دوستانتان دادتا وسایلشان را نقاشی کنند و یا حتی آن را نگه داشت تا در صورت بروز مشکل از آن استفاده شود. پیشنهاد اصلی ما این است از آن سعی کنید برای زیبایی بیشتر خانه و محیط اطراف خانه خود استفاده کنید. این رنگ های باقی مانده می تواند در نقاشی درب و پنجره ها و یا یک دیوار در کنار منزل شما مورد استفاده قرار بگیرد. اگر دقت کنید می توانید فضا یا وسیله ای را پیدا کنید که با رنگ و نقاشی شدن زیباتر می شود. پس وقت طلف کردن را متوقف کنید و دست به کار شوید.

ترجمه اختصاصی

منبع: خدمات ساختمانی پایتخت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *