ویژگی نقاشی ساختمان پایتخت

گروه نقاشی ساختمان پایتخت بزرگترین و حرفه ای ترین گروه تزئینات داخلی و نقاشی آپارتمان و ساختمان در تهران با سالها تجربه و انجام پروژه های مختلف در سراسر تهران از جمله اجرای انواع رنگهای روغنی درجه یک؛ پلاستیک؛ اکرلیک؛ مولتی کالر؛ اپوکسی؛ کنتکس؛ پلی استر و… آماده همکاری با شما عزیزان میباشد.

ویژگی گروه نقاشی ساختمان پایتخت
گروه نقاشی ساختمان پایتخت با توجه به تجربه نزدیک به سی ساله خود دارای یکی از حرفه ای ترین اکیپ های اجرای نقاشی میباشد. استادانی که نقاشی ساختمان را یک هنر میدانند نه فقط یک کار و کسب درآمد

کیفیت
سرعت
قیمت مناسب
و استفاده از مصالح درجه یک
از جمله خصوصیات گره اجرائی پایتخت میباشد. البته مهمتر از اینها رضایت کامل مشتری بعد از انجام کار میباشد./ویژگی نقاشی ساختمان

ویژگی نقاشی ساختمان پایتخت

مراحل مختلف انجام کار نقاشی توسط گروه پایتخت
اگر ساختمان نوساز باشد انجام کار به این صورت میباشد که ابتدا کلید و پریز و تمام وسایل نصب شده به دیوار و سقف را مثل هالوژن؛ روشنایی و… باز میکنیم و بعداز اتمام کار مجددا وصل میکنیم.

سپس تمام سطح گچ را کامل لیسه کشی کرده تا از وجود هر چیز اضافه ای روی دیوار مثل گچ اضافه سیمان و… تمیز تمیز شود.

سپس همه سطح های گچ را روغن الیف زیر کار میزنیم بعد از اینکه روغن کاملا خشک شد تمام سطوح دیوار را با بتونه روغنی دوبار ماستیک کامل به صورت چپ و راست انجام میدهیم بعد از ماستیک دیوارها سطوح را سمباده کشی کامل کرده تا کاملا صاف شود.

بعد از آن نوبت به آستر اول میرسد بعد از انجام آستر نوبت به لکه گیری میرسد که تمام خط و خشهای بعد از ماستیک با بتونه گرفته میشود بعد از لکه گیری مجددا سمباده کشی میشود. بعد از آن آستر دوم سپس خشگیری جزئی بعد از آن آستر سوم و نهایتا رنگ رویه البته انجام این کارها درساختمانهایی که قبلا رنگ شده متفاوت است که در مقالات آینده توضیج میدهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *