مدل کابینت آشپزخانه آپارتمانی

بسیاری مواقع مشاهده میشود که افراد برای آشپزخانه ۸ متری یا کوچکتر منزل خود از مدل و طرح های کابینت آشپزخانه های بزرگ و جاگیر استفاده می کنند. این موضوع هم کار را برای خانم خانه سخت و طاقت فرسا می کند و هم بخاطر عدم تطابق اندازه کابینت ها با فضای آشپزخانه تصویری زمخت و بی نظم در ذهن ساکنین و مهمانان خانه باقی می ماند. اینجاست که این مدل کابینت آشپزخانه کوچک که در این بخش به شما معرفی می کنیم خیلی به کار می آید و گره محدودیت فضا در آشپزخانه را باز می کند.

استوانه های همه کاره برای آشپزخانه
طراحان کابینت، مدل جدید و جمع و جوری از کابینت آشپزخانه کوچک آپارتمانی را ابداع و طراحی کرده اند که علیرغم اینکه فضای کمی اشغال می کند ولی در مقابل امکانات و مزایایی که در اختیار کاربر می گذارد کاملا ایده آل و کافی است.

کابینت آشپزخانه

نصب کابینت آشپزخانه بدون سوراخکاری
این کابینت های گرد و استوانه ای، هیچ نیازی به نصب ندارند فقط همانند وسایل و لوازم برقی آشپزخانه در فضای آشپزخانه قرار می گیرند و آماده خدمت گذاری میشوند. اینکه بتوان کابینت آشپزخانه را از خانه ای به خانه دیگر منتقل کرد هم ایده نابی است که در این مدل کابینت ها پیاده سازی شده است.

کابینت های کمجا
شاید در آینده ای نزدیک، کنترل و فرماندهی آشپزخانه های کوچک در دست این مدل کابینت های جیبی قرار بگیرد. شاید هم در فروشگاه های لوازم خانگی مدل های متنوع آنها را جهت فروش ببینیم. کابینت هایی که به اندازه یک یخچال ساید بای ساید فضا اشغال می کنند ولی کاربر خود را با امکاناتی که در دل خود دارند اصلا لنگ نمی گذارند.

طرح کابینت آشپزخانه کوچک آپارتمانی
امکانات این کابینت های کوچک شامل سینک ظرفشویی، اجاق گاز دو شعله، یخچال کوچک سه فوتی، قفسه بندی دکوراتیو و تعدادی کمد میشود که در ادامه می توانید تصاویر آنها را ببینید.

م: نوبرانه

کابینت آشپزخانه های کوچک آپارتمانی – کابینت برای آشپزخانه های خیلی کوچک – کابینت آشپزخانه کوچک با طرح جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *