تزئین دیوار آشپزخانه

آشپزخانه را اگر از نظر ظاهری و تزئین بخواهیم آنالیز کنیم باید گفت که تمام جذابیت یک آشپزخانه خالی در وهله اول در اختیار کابینت هاست و بعد از کابینت نوبت به دیوارپوش آشپزخانه میرسد. تزیین دیوار و فضای خالی بین کابینت های طبقه پایین و بالا بعهده دیوارپوش ها است و به همین علت بی توجهی در انتخاب این عنصر تزیینی می تواند نمایی زشت از آشپزخانه را به تصویر بکشد. هر چند که زیبا یا نازیبا دیده شدن از نظر و سلیقه هر شخصی متفاوت است ولی در هر صورت هماهنگی و هارمونی بین اجزای آشپزخانه می تواند حس تحسین هر بیننده ای را برانگیزد.

تزئین
دیوارپوش های آشپزخانه
از دیوارپوش های مورد استفاده در آشپزخانه می توان به سه گزینه کاشی سنگی، پی وی سی و شیشه های دکوراتیو اشاره کرد. کاشی ها که کاملا مشخص هستند که چه متریالی دارند و اکثرا با این مدل دیوارپوش های سنتی و قدیمی آشنایی دارند ولی در مورد دیوارپوش های پی وی سی باید گفت که ورقه های پلاستیکی با طرح چوب هستند که روی دیوارهای داخلی در کنار هم نصب می شوند و فضا را پر می کنند و بیننده تصور می کند چیزی که می بیند یک دیوارپوش چوبی است ولی در حقیقت این فقط نمای ظاهری این مدل دیوارپوش است./ کابینت آشپزخانه

دیوارپوش شیشه ای آشپزخانه
دیوارپوش آشپزخانه با جنس شفاف و شیشه ای مانند هم جدیدا به عنوان دیوارپوش مدرن در تزیین و دیزاین دکوراسیون داخلی آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرند. به سبب سطح شیشه ای و ضد آبی که دارند برای فضایی مثل آشپزخانه خیلی مفید و کارآمد هستند و از جنبه زیبایی شناسی نیز به سبب برق و جلایی که در سطح آنها وجود دارد بسیار جذاب به نظر می آیند. آشپزخانه با دیوار پوش های زیبا می تواند هم در نگاه شما و هم در نگاه مهمانان زیبا جلوه کند.

م: نوبرانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *