مزیت کفپوش لمینت به پارکت

کفپوش لمینت ، از ترکیب چند لایه الیاف فشرده چوب و ملامینه ساخته میشود و تفاوت آن با پارکت چوبی، میزان درصد بسیار کمتر استفاده از چوب در لمینیت است. لمینت یک گزینه مناسب برای کفپوش کردن خانه، فروشگاه ها و فضاهای اداری است و با هر مدل دکوراسیونی به خوبی ست و هماهنگ می شود. لمینت ها نسخه جدید پارکت های چوبی قدیمی هستند در اینجا می خواهیم مزایا و معایب لمینت را نسبت به پارکت چوبی بیان کنیم.
کفپوش لمینت
نصب سریع لمینت
لمینت ها به کف خانه چسبانده نمی شوند بلکه در یکدیگر چفت می شوند. از قطعه اول تا قطعه آخر به همین شکل در دل یکدیگر فرو می روند و به اصطلاح کلیک می شوند. به دلیل عدم استفاده از چسب، سرعت نصب بالا می رود و این یک مزیت بزرگ است.

نصب لمینت بدون ایجاد خسارت
عدم استفاده از چسب باعث میشود تا کفپوش اولیه ساختمان از هر نوعی که باشد آسیب نبیند و در آینده اگر لیمنت ها جمع آوری شدند کفپوش های قبلی قابل استفاده باشند. قبل از نصب لمینت ها یک لایه فوم نازک روی کفپوش ساختمان پهن میشود و بعد لمینت ها نصب می شوند.

لمینت، کفپوش عایق و کم دردسر
لمینت ها عایق حرارت و برودت و البته تا حدی هم عایق صوتی هستند که در واحدهای مسکونی آپارتمانی خیلی به چشم می آید. در این مزیت یاد شده، لایه فوم پهن شده در زیر لمینت ها بی تاثیر نیست. مقاومت بیشتر در مقابل آب و عدم نیاز به ساب و لاک از دیگر مزایای لمینیت نسبت به پارکت چوبی است.

م: نوبرانه

لمینت، کفپوش طرح چوب – مزایای لمینت نسبت به پارکت چوبی – مدل پارکت لمینت – مدل های طرح پارکت لمینت – پارکت و کفپوش لمینت مدرن – کفپوش و پارکت مناسب محیط اداری – کفپوش و پارکت مناسب اتاق پذیرایی – کفپوش و پارکت مناسب اتاق پذیرایی – کفپوش لمینت رنگ تیره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *