سناریو نویسی در خانه هوشمند

شاید واژه خانه هوشمند را شنیده باشید که هر روز بیشتر بر سر زبان ها می آید. ممکن است در حال حاضر نهایت استفاده که از این فناوری می کنید. کنترل کولر گازی و تلوزیون و لامپ ها باشد ، اما به زودی آنچیزی که از خانه هوشمند میبینید بسیار متفاوت تر خواهد بود. اینکه قبل از رسیدن به خانه بخاری را روشن کنید یا پرده ها را بکشید و پنجره را باز کنید. هر چیزی که در زمان و راحتی شما تاثیر گذار است که پس از رسیدن به خانه به راحتی روی مبل نشسته و مشغول فیلم دیدن شوید تا اینکه مارهای روزمره دیگر را انجام دهید.

در پس طراحی خانه هوشمند سناریو نویسی مطرح است که می تواند بسیار مهم باشد. اینکه همه این کار ها به چه شکل است و چگونه به شما برای داشتن یک خانه بهتر کمک می کند.

سناریو نویسی

به زبان ساده سناریو تریف تعداد فعالیت هایی است که در خانه هوشمند انجام می شود و به هر کدام یک از این مجموعه فعالیت ها سناریو می گویند. به طور مثال تعریف می کنید که در چه ساعتی چه کاری انجام شود. اینکه صبح روز شنبه پرده اتقاتان کنار رفته و خورشید به داخل اتاق بتابد و شما را اینگونه بیدار کند نیز یک سناریو است.

یا بر فرض محال تنظیم کنید که پس از خواب چراغ اتاق خواب شما خاموش شود. همه این موارد در خانه هوشمند امکان پذیر شده و زندگی را از حالت کارهای روزمره بیرون می آورد. امکانات و فعالیت های بیشتری تحت سناریو امکان برنامه ریز دارد که می تواند شما را تنها به یک کنترلر محدود سازد و بقیه کارها به صورت اتوماتیک انجام شود.

منبع: خدمات ساختمانی پایتخت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *