هوشمند سازی یک ساختمان مدرن

امروز  قصد داریم تا شما عزیزان رو با سیستم جدید خانه هوشمند آشنا کنیم. در واقع نصل جدیدی از سیستم های هوشمند سازی ساختمان به بازار اومده که امکانات زیادی رو به شما میده و از درد سر های قدیمی هم خبری نیست. دردسر هایی مثل تعویض سیم کشی کلی ساختمان و جلوگیری از تخریب اضافی و متعاقباً بازسازی قسمت های کنده کاری شده.

همانطور که میدانید خانه هوشمند سیستمی است مبتنی بر پروتکل های مختلف که امکان کنترل سیستم رو از موبایل شما فراهم می کنه. در سیستم های قدیمی تر برای اینکه بتوان سیستم کنترلر مرکزی را با تجهیزات هوشمند سازی هماهنگ کرد و امکان دستور پذیری را ایجاد کرد، می بایست سیم کشی کلی ساختمان را تعویض می کردیم. ولی امروزه با ورود نصل جدید سیستم خانه های هوشمند این مشکل با کمک کلیدهای هوشمند تمام لمسی بر طرف شده است.

bms

این کلیدها جایگزین کلیدهای مکانیکی فعلی خانه شما شده و به صورت خودکار دستور را از کنترلر مرکزی دریافت و آنرا اجرا می کند. در این سیستم سعی شده است تا خطاهای سیستم قبلی برطرف شده و راحتی شما را بیشتر از قبل فراهم کند. برای این منظور کلید های هوشمند لمسی طراحی شدند که در آن هم دریافت کننده فرامین قرار دارد و هم فیدبک دو طرفه پیش بینی شده است تا شما بتوانید حالت فعلی کلید را اعم از روشن و خاموش بودن را درک کرده و سپس اقدام به ارسال دستور نمایید.

به طور کلی هوشمند سازی ساختمان تحت سیستمی کار میکند که دارای یک کنترلر مرکزی برای دریافت دستورات از گوشی همراه شما و ارسال آن به تمام تجهیزات الکترونیکی ساختمان است. این تجهیزات می تواند موتور پرده باشد. می تواند کلیدهای روشنایی باشد و همچنین می تواند سیستم صوت و تصویر خانه شما باشد. شما با هزینه پایین می توانید همه این امکانات را در خانه هوشمند خود تجربه کنید. جایی که به سیستم فرمان می دهید بدون اینکه از جای خود بلند شوید یا حتی بدون اینکه در منزل باشید.

خانه خود را بدون استرس هوشمند کنید و با خیال راحت از آخرین تکنولوژی خانه هوشمند در منزل خود بهره ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *