هوشمند سازی بخش های خانه

تا به حال تجربه استفاده از خانه هوشمند را داشته اید؟ خانه هوشمند علاوه بر تمام مزایایی که دارد به شما امکانات زیادی می دهد. یکی از امکانات خانه هوشمند قابلیت منطقه بندی و تعریف نواحی مختلف است. شما در خانه هوشمند خود تمام قسمت ها را به صورت یکجا و یکپارچه مدیریت می کنید ضمن اینکه کنترل هر قسمت را به صورت جداگانه در اختیار خواهید داشت. اجازه دهید یک واحد ۳ خوابه را به صورت نمونه آنالیز کنیم. بخش های پیشنهادی خانه هوشمند آریان به این صورت است. بخش اول آشپزخانه که شامل کنترل روشنایی اصلی و نور مخفی است. اگر شما در آشپزخانه سیستم صوت و تصویر هم دارید مشکلی نیست و جزو منطقه آشپزخانه در خانه هوشمند محاسبه می شود.

بخش دوم خانه هوشمند فضای نشیمن یا tv room است. در این بخش سرمایش شامل اسپیلت و دریچه داکت اسپیلت است. روشنایی اصلی و نور مخفی و همچنین قسمت مهم که همان سیستم صوت و تصویر است. شما میتوانید به صورت هوشمند تلویزیون، سیستم صوت و هر دستگاه دیگری را کنترل و هدایت کنید. دقت داشته باشید اگر در بخش دوم tv room فضای شما در نزدیکی پنجره است، شما می توانید پرده ها را نیز به صورت هوشمند کنترل کنید.

بخش سوم پذیرایی است. فضای اصلی که معمولا برای پذیرایی از میهمانان در نظر گرفته می شود. قسمت های قابل کنترل در این بخش سیستم روشنایی اصلی و نور مخفی و احتمالا پرده خواهد بود. شما می تونید در هر کدام از بخش های خانه هوشمند سیستم صوت و تصویر را فعال کنید. بخش سرمایش نیز در پذیرایی مورد توجه بسیاری از مردم واقع می شود.

بخش چهارم اتاق خواب اصلی که معمولا اتاق خواب مستر است می باشد. شما در این بخش تمام اجزا را می توانید کنترل کنید. روشنایی، صوت و تصویر احتمالی، سرمایش و…

خانه هوشمند آریان به شما پیشنهاد کنترل روشنایی در کل منزل را می دهد. دلیل این پیشنهاد استفاده از کلیدهای لمسی اسمارت مایر است. این کلیدها علاوه بر زیبایی ظاهری و لوکس بودن آن که خانه شما را متمایز می کند این امکان را به شما می دهد که سیستم روشنایی را به صورت دستی هم کنترل کنید. اگر یکی از اعضای خانواده شما کودک است یا فردی سالخورده با کمک این کلیدها می تواند روشنایی تمام قسمت ها را کنترل کند. خانه هوشمند آریان پیشنهاد هوشمند سازی اتاق های جانبی را نمی دهد. مخصوصا زمانی که شما در حال ساخت آپارتمان هستید. شما نمیدنید که چه فردی می خواهد از اتاق ها استفاده کند ولی در عین حال میتوانید کلیه منزل را به خانه هوشمند تبدیل کنید. در صورت هوشمند سازی اتاق ها، اجزاء هیچ تغییری نمی کند. مانند تمام بخش های دیگر روشنایی ها، صوت و تصویر، سرمایش و پرده ها را هوشمند می کنید.

اصلی ترین دلیل هوشمند سازی به صورت منطقه ای و استفاده از بخش های مختلف، کنترل راحت تر و بخش بندی شده ی خانه هوشمند است. شما با استفاده از قابلیت سناریو پذیری سیستم، هر بخش را به صورت جداگانه تحت سناریوی خاص آن بخش مدیریت و کنترل می نمایید. خانه هوشمند شما تحت فرمان شماست. هر بخش را با استفاده از کاربری خاص آن بخش مدیریت کنید و سناریوهای مورد نظر خود را تعریف کنید. سیستم به طور اتوماتیک سناریوهای خانه هوشمند را اجرا می کند. آشپزخانه، tv room ، پذیرایی، اتاق خواب مستر و به طور کلی تمام خانه را هوشمند مدیریت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *