معرفی شبیه ساز نقاشی آنلاین

شبیه سازی طرح های نقاشی امروزه باعث پیشرفت و بهبود کیفیت و سرعت کار نقاشی ساختمان شده است. در واقع با استفاده از شبیه ساز نقاشی می توانید تا حد بسیار زیادی، نتیجه کار خود را مشاهده کنید. قبلا اگر شخصی قصد داشت که نتیجه کار خود قبل از شروع بررسی کند، ترکیب رنگ را برروی مقوا یا گوشه ای از دیوار از انجام می داد، اما هیچکدام نمی توانستند نتیجه دلخواه را شما نشان دهند و ممکن بود، نتیجه بدست آمده بعد از کار نقاشی، متضاد با تست شما باشد. در ادامه این مقاله قصد داریم که سه شبیه ساز آنلاین که توسط بهترین برندهای تولید کننده رنگ ایجاد شده اند، معرفی کنیم.

اول از همه باید کارخانه ای را که قصد استفاده از برند آن ها را دارید، انتخاب کنید. البته این نکته را بهتر است بدانید که تمامی سایت های شبیه سازی طرح نقاشی متعلق به یک برند هستند و برای همین با نتیجه ای که به شما نشا می دهند، در واقع نوعی تبلیغات محصولاتشان هم می باشند. اگرهم قصد خرید محصولات آن ها را نداشته باشید، دید و ایده خوبی به شما برای شروع فعالیتتان می دهند.

معرفی شبیه ساز نقاشی آنلاین

سه شبیه ساز طرح نقاشی

۱٫ شبیه ساز نقاشی ColorSnapSherwin Williams
یک ابزار نقاشی آنلاین بزرگ و پیچیده که تمامی رنگ ها و برندهای موجود دنیا تحت پوشش خود قرار داده است. البته این ابزار، همانطور که بیان کردیم دارای پیچیدگی هایی در استفاده بهینه از آن می باشد و بعضا باعث سردرگمی مشتریان و کاربران می شود ولی یادگیری کارکردن با آن، سخت نیست و اگر بتوانید نکات پیمایشی آن را درک کنید، یکی از بهترین ابزارها برای شما در شبیه سازی نقاشی ساختمان خواهد بود.

یکی از نکات ارزشمند این ابزار، این است که نتیجه تولید شده کاملا با واقعیت موجود تطابق دارد، البته همه این ها بستگی به اطلاعاتی دارد که شما وارد می کنید، پس سعی کنید اگر هم اطلاعاتی از شما می خواهد، آن ها را به درستی وارد کنید. فقط قبل از اینکه بتوانید خروجی را بدست آمده را ذخیره کنید، باید حتما در آن سایت ثبت نام کنید.

۲٫ شبیه سازی نقاشی نمایشگر شخصی Benjamin Moore
این ابزار در چند گذشته مورد به روزرسانی قرار نگرفته است اما هنوز به عنوان یک شبیه ساز حرفه ای مورد توصیه و استفاده قرار گرفته است. البته در تکنیک های انتخاب رنگ این ابزار، تغییرات و به روزرسانی هایی نیز وجود داشته است اما حالت گرافیکی ابزار هنوز شبیه حالت اولیه است که توسط خود کارخانه تولید شده است.

اگر به دنبال ابزار با کاربری آسان، ساده و بدون هیچ گونه پیچیدگی هستید، می تواند یکی از بهترین گزینه های انتخابی باشد. البته به دلیل اینکه سایت اصلی رسپانسیو نیست یعنی به خوبی در موبایل ها نشان داده نمی شود، اما به راحتی می توان از تمام نکات و تکنیک های آن در صفحه نمایش کامپیوتر ولپ تاپ استفاده کرد. از نظر تشابه با واقعیت، نمی توان گفت که صددرصد مشابه است اما تا حد زیادی کمک شما می کند. اگر قصد فقط طراحی ساده اتاق را دارید، نیاز به ثبت نام در سایت نیست ولی برای انتخاب طرح رنگ حتما باید ثبت نام کنید.

۳٫ شبیه ساز نقاشی مجازی Valspar
Valspar یکی از برندهای معروف رنگ در دنیا می باشد. ابزار نقاشی مجازی شرکت به شما این امکان را می دهد علاوه برتعیین رنگ دیوارها، رنگ دیگر موارد موجود در اتاق مانند مبلمان را بسته به تناسب آن را رنگ دیوار تغییر دهید.

البته استفاده از آن کمی پیچیدگی دارد زیرا باید یک صفحه مجزا برای انتخاب رنگ باز کنید و هنگامی که رنگ خود را انتخاب کردید، باید به صفحه قبلی بازگردید و نتیجه را ببینید. البته ممکن است تا الان تغییراتی ایجاد کرده باشند.

اگر به دنبال شبیه سازی هستید که به شما امکان انتخاب رنگ حرفه ای، می تواند گزینه مناسبی باشد. از نظر تشابه، کاملا با واقعیت تناسب دارد. همچنین برای استفاده نیز باید از قبل در سایت ثبت نام کنید.

منبع: نقاشی خانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *