انجام نقاشی ساختمان طبق مراحل

انجام نقاشی ساختمان یکی از کارهایی است که اگر بتوانید خود این کار را برای خانه خود انجام دهید می توانید از صرف هزینه نقاشی ساختمان قصر در بروید. معمولا هزینه نقاشی ساختمان بسته به اندازه خانه و نوع مواد مصرفی زیاد می باشد پس بهتر است تا این کار را خود یاد بگیرید و به راحتی ان را انجام دهید.

در این مقاله قصد داریم تا مکان هایی در خانه که نیاز به نقاشی دارند را برای شما بیان کنیم و توضیحاتی را درباره ان ها ارایه کنیم.

آماده سازی برای نقاشی ساختمان
برای اماده کردن خانه برای نقاشی ساختمان بهتر است تا ابتدا تمامی وسایل خانه را جمع کنید و بعد از یک گردگیری حسابی با یک اسفنج اغشته به اب گرم دیوارها را بشویید. اگر دیوار شما دارای درز و یا خراشیدگی می اشد بهتر است تا ان را با گچ و یا وسایل مخصوص لکه گیری کنید و سپس با سمباده سطح ان را صاف نمایید.

بعد از این مرحله نوع رنگ و اماده سازی ان را با توجه به سلیقه خود انجام دهید و وسایل مربوط به رنگ امیزی در نقاشی ساختمان ها را نیز تهیه کنید.

انجام نقاشی ساختمان طبق مراحل

قسمت های مختلف در نقاشی ساختمان
بهتر است تا نقاشی ساختمان را با رنگ امیزی سقف خانه شروع کنید. بهتر است سقف را به طور کامل و مرتب رنگ کنیم و در صورت امکان چند بار این کار را انجام تا در موقع تابش نور زیبا به نظر برسد. بعد از رنگ امیزی سقف در نقاشی ساختمان بهتر است دیوارها را با ابزار مناسب اغاز کنید و رنگ را طوری بزنید که همه سطح دیوار یکدست و زیبا شود.

در مرحله بعد رنگ امیزی می توانید درهای خانه تان را رنگ کنید. برای این کار می توانید در همان جای در این کار را انجام دهید. فقط توجه داشته باشید اگر در نیاز به بتونه کاری دارد حتما قبلا این کار را انجام دهید تا بعد از نقاشی زیبا به نظر اید.

در مرحله آخر نیز می توانید کابینت ها و شومینه خانه را رنگ کنید. برای بهتر رنگ شدن کابینت ها بهتر است تا ان ها را به طور کامل از جای خود در آورید و نقاشی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *