محاسبه مقدار رنگ نقاشی ساختمان

انجام یک کار کار نقاشی نیازمند برآورد صحیح مقدار رنگ نقاشی ساختمان می باشد و اینکه زمان تقریبی انجام و پیش نیازها چقدر می باشد. در این مقاله به صورت خلاصه در این باره صحبت می کنیم. همراه ما با بخش نقاشی ساختمان پایتخت باشید.

آماده سازی برآورد برای یک کار نقاشی نیاز به دانستن تمام جزئیات که خدمات را شامل خواهد شد. بعضی از مشاغل ممکن است شامل وظایف اضافی همراه با نقاشی باشد، و از شما خواسته شود که در مورد جزئیات هر شغل، بدانید که چگونه به درستی قیمت پیشنهاد را بررسی کنید. هنگامی که مقدار فضای رنگ را می دانید و هر وظیفه دیگری که در این تخصیص قرار دارد، می توانید قیمت صحیح کار را برآورد کنید.

با نقاش مورد نیاز تماس بگیرید و اگر پوشش داخلی و بیرونی را شامل می شود. بعضی از رنگ های بیرونی ممکن است بیش از رنگ داخلی باشد. بپرسید که چگونه بسیاری از کتهای آغازین و رنگ مشتری نیاز به کار دارد. پس از تعیین فیلم مربع و تعداد کتهای مورد نیاز برای تکمیل کار، مقدار رنگ مورد نیاز را محاسبه کنید. یک گالن رنگ  باید حدود ۴۰۰ فوت مربع را پوشش دهد.

محاسبه مقدار رنگ نقاشی ساختمان

رنگ دیوارهای داخلی و خارجی را در نظر بگیرید. رنگ کردن یک دیوار تیره به یک سایه سبک تر نیاز به پوشش های دیگری از رنگ دارد و به قیمت تخمین زده می شود. و ممکن است رنگ مورد نیاز را افزایش دهد.  تعداد ابزار مورد نیاز برای کار را تعیین کنید، از قبیل برس، تابه های رنگی و غلطک نقاشی . از افزودن هزینه نردبان در صورتی که تعداد استفاده های بیشتر است خودداری کنید.

شکل برآورد زمان لازم برای  نقاشی ساختمان از جمله نقاط الکتریکی و یا پنجره ها می باشد. با توجه به کار اضافی مورد نیاز در کنار نقاشی، از جمله حذف زباله یا تجهیزات برای دسترسی به دیوارها، پاک کردن رنگ قدیمی یا تمیز کردن دیوارها قبل از نقاشی، با مشتری صحبت کنید. مشتریان می توانند این کار را از قبل انجام دهند یا انتظار داشته باشند که این کار را انجام دهید.

با توجه به این که آیا آنها می خواهند که کار به عنوان یک مبلغ واحد یا یک نرخ ساعتی تخمین زده شود، با مشتری صحبت کنید. مشتریان ممکن است ترجیح می دهند مبلغ یک بار را در صورت ترس از اینکه کار ممکن است طولانی تر از حد انتظار باشد، افزایش می دهد. به این صورت به صورت کنترات نقاشی ساختمان انجام می شود.

تخمینی برای مشتری خود را تعیین کنید، به او اجازه دهید که تمام هزینه را از قبل بداند. یک پیشنهاد جداگانه به مشتری می گوید که چقدر رنگ، ابزار و کار هزینه خواهد شد. مشتریانی که درخواستهای غیرمستقیم دریافت می کنند ممکن است هزینه واقعی سرویس را مورد سوال قرار دهند و آنها را به سمت تخمین شفاف تر تقسیم کند.

برگرفته از سایت : chron

منبع: وبلاگ خدمات ساختمانی پایتخت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *