دانلود نمونه قرارداد نقاشی ساختمان

هر چه به سال جدید نزدیک تر می شویم تعدا بیشتری از افراد و شرکت ها در نظر دارند تا خدمات نقاشی ساختمان را سفارش دهند. از این رو نیاز است تا با شناخت یک سری نکات در زمینه بتوانند به راحتی کارها و خدماتی را که نیازد دارند سفارش دهند. در این مطلب سعی داریم یک نمونه قرارداد نقاشی ساختمان را جهت مشاهده کاربران و افرادی که نیاز به یک نمونه قرارداد در این زمینه دارند قرار دهیم. شما می توانید در انتهای مطلب این نمونه قرارداد را دانلود نمایید.

قرارداد پیمانکاری و اجرای ساختمان اعم از اینکه به صورت عادی یا رسمی تنظیم شده باشد برای طرفین آن حکم سند دارد و مشخصات اصلی و کلی قرارداد مانند مشخصات و نشانی دو طرف، موضوع، مبلغ، مدت، نوع و اسناد و مدارک منضم به قرارداد در آن قید می شود.

عقد قرارداد مناسب مهمترین و ابتدایی ترین مرحله یک فعالیت ساختمانی می باشد و هیچ دلیلی از قبیل مطمئن بودن به طرف مقابل ،پایین بودن مبلغ قرارداد و……نمی تواند نبستن قرارداد را توجیه کند.

دانلود نمونه قرارداد نقاشی ساختمان

به ویژه درفعالیت های ساختمانی با توجه به وجود خطرات جانی و مالی فراوان و همچنین گردش مالی زیاد اهمیت انعقاد قرارداد غیر قابل انکار است.

اجرا کننده قرارداد باید ابتدا محل ساختمان، تمام اسناد و مدارک مربوط به آن را مورد بررسی قرار دهد سپس تعهد ساخت ساختمان را قبول کند.

معمولا طراحان، نقشه ساختمان را طراحی کرده و مهندسان صرفا وظیفه ساخت ساختمان، طبق نقشه طراحی شده را دارند. اگر طراحان در طرح نقشه مرتکب اشتباه یا خطایی شوند خودشان مسئول هستند و مهندس اجرا کننده مسئولیتی در قبال اشتباه طراحان نخواهد داشت.

برای تمام خدمات ساختمانی قراردادهایی وجود دارد که تنظیم آنها قبل از شروع کار، احتمال سوء تفاهم و خلف وعده را کاهش داده و نحوه پرداخت و تعهدات طرفین را آشکار می سازد.

دانلود نمونه قرارداد نقاشی ساختمان

 

دانلود نمونه قرارداد رنگ آمیزی ساختمان

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *