نقاشی ساختمان شهر ری

گروه نقاشی ساختمان دارای چندین اکیپ نقاشی ساختمان با افرادی با تجربه و ماهر میباشد با توجه به تجربه حدودا سی ساله گروه تقریبا در تمام نقاط تهران و اطراف تهران و شهر ری پروژه های زیادی را به انجام رسانیده است.

از شمال تهران تا جنوب و از شرق تهران تا غرب گروه  با اساتیدی کاملا حرفه ای و به قول امروزیها کاملا به روز می تواند پروژه های نقاشی ساختمان شما را در اسرع وقت و با کیفیتی مثال زدنی به انجام برساند.

در اینجا یکی از پروژه های بسیار زیبا و بزرگ گروه را برای شما توضیح میدهیم پروژه مذکور در نبش یکی از میادین شهر ری قرار دارد.

نقاشی ساختمان شهر ری

انجام پروژه نقاشی ساختمان در شهر ری
ری یکی از قدیمی ترین شهرهای جهان است که در منطقه بیست شهرداری تهران قرار دارد این پروژه در شش طبقه و دو طبقه زیر برای پارکینگ احداث شده بود. طبقه اول و دوم تالارهایی بسیار مجلل و زیبا بودند، کدیوارهای آنها تا فاصله یک متری از کف سرامیک شده بود و مابقی تا سقف گچکاری شده بودند.

البته سقفها همه گچبریهای بسیار زیبا و دلنوازی انجام شده بود که با ایده های فوق العاده ما و رنگ آمیزی مدرن آنها این زیبایی چندین برابر شد. برای رنگ آمیزی این سقفها که البته ارتفاع آنها نزدیک به پنج متر بود از رنگ های پلاستیک درجه یک استفاده شد.

سقفها از لحاظ گچبری و ابزار به حدی شلوغ بود که به هیچ عنوان امکان استفاده از غلطک وجود نداشت و تمام سقفها با استفاده از قلم مو رنگ آمیزی شد و همین امر باعث شد که تایم زیادی صرف انجام این پروژه شود.

ابتدا تمامی سقف سفید یکدست رنگ شده سپس با قلم موهای نازک تمام گل ها و برگها رنگ آمیزی شد البته با رنگهای متنوع در آخر یک گلویی خیلی قشنگ که دور تا دور این سقفها را در بر گرفته بود با یک رنگ نسکافه ای رنگ آمیزی شد و همچون قاب عکسی زیبا این تابلوی نقاشی را در بر گرفته بود.

زیبایی این سقفها و این سالنها به حدی بود که وقتی وارد آنها میشدی نا خودآگاه محو این زیباییها و ترکیب رنگها میشدی هر دیوار به یک رنگ زیبا یک دیوار کلا کاغذ دیواری با طرحی سه بعدی برای رنگ آمیزی دیوارها از رنگهای درجه یک آکرلیک استفاده شد .

اینها دو طبقه اول این ساختمان با شکوه بود طبقات بالایی به صورت واحدهای تجاری و مسکونی بود که تماما بنا به درخواست کارفرما با رنگهای آکرلیک رنگ آمیزی شد.

طریقه اجرای رنگ آکرلیک دقیقا شبیه به روغنی میباشد که قبلا توضیح داده شد و تنها فرق آن سرعت بیشتر در اجرای این رنگ است اما پارکینگها که برای دیوارها و سقف آنها از سیمان سفید استفاده شده بود به طور کامل سقف و دیوار از پوشش کنیتکس استفاده شد.

رنگ کنیتکس توسط پمپ باد و پیسوله پاشیده میشود بنابراین قبل از اجرای این رنگ باید تمام آهن آلات از چارچوب گرفته تا در و پنجره و… ماسک یا پوشیده شود بهترین گزینه برای رنگ آمیزی پارکینگها میتواند کنیتکس باشد و این به خاطر سرسختی و مقاومت این رنگ است.

منبع: نوین آریا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *