نقاشی ساختمان یا استفاده از پوشش سلولزی

شاید شما هم در انتخاب رنگ یا انواع پوشش های الیافی سلولزی دچار تردید شده باشید . در کل به نظر من چون سنخیت متفاوتی دارند مقایسه نمی شود کرد که کدامیک ارجحیت دارد اما در کل به نظر من رنگ ها بخصوص رنگ های روز از لطافت و شادابی خاصی برخوردارند و برای محیط خانه مناسب تر هستند تا پوشش های الیافی . پوششهای سلولزی الیافی بخاطر سلولز بودنشان کدر هستند و از نگاه تر نزدیک زمخت دیده می شوند . یکی از خاصیتهای خوب پوششهای الیافی عایق حرارتی مناسبی هستند بخصوص برای دیوارهایی که شومینه یا بخاری دارند.

شاید به نوعی این پوششها(بلکا ، رومالین ، ….) برای دفتر کار یا مغازه گزینه مناسب تری باشد تا خانه و محل زندگی. الان در خانه سازی های جدید بخصوص در شهرک ها حتی دیوارها را گچ نمی کنند و از این نوع پوششها استفاده می کنند و به این فکر نمی کنند شاید کسی خواست تغییر دکور و تغییر پوشش دهد در این صورت بعد از برداشتن لایه ای این پوششها به گچ خاک ناصافی روبرو می شود که باید گچ شود. در خرید خانه به این موضوع دقت کنید تا سرتان کلاه نرود. می شود گفت که پوششهای سلولزی جایگزین گچ شده اند برای بسار بفروشها اما مردم برای منازلشان رنگ آمیزی با رنگهای اکریلیک و مولتی کالر را بیشتر ترجبح می دهند.

پوشش سلولزی بلکا

کلمات کلیدی: پوششهای سلولزی یا رنگ؟, بلکا یا رنگ ساختمان, رنگ اکریلیک, نقاشی ساختمان,معرفی رنگ به عنوان پوشش ساختمانی, تاریخچه رنگ آمیزی در ایران, ساختار پوششهای سلولزی, رنگ پلاستیک, رنگ روغنی, ویژگی پوششهای سلولزی, پوشش ابریشمی, پوششهای سلولزی, رنگ بلکا, نقاشی رنگ بلکا, رنگ روغنی, رنگ ساختمان, رنگ ساختمانی, رنگ پلاستیک, پوشش بلکا, پوششهای دیوار بلکا, بلکا رنگ, رنگ بلکا, سلولز طبیعی, بازسازی ساختمان, رنگ در, جایگزین رنگ, دیوار پوش, رنگ پلاستیکی, پوششهای سلولزی, رنگ روغنی براق, رنگهای ساختمان, تنوع رنگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *