تغییر توالت ایرانی به توالت فرنگی

امروزه در هر ساختمانی توالت وجود دارد که در اصطلاح به آن توالت ایرانی می گویند. استفاده از توالت نشسته یا توالت ایرانی برای افراد مسن و یا بیماران دشوار است و در طول روز چندین بار با این مشکل روبرو می شوند. به همین علت استفاده از توالت نشسته یا توالت فرنگی برای آنها بهتر و آسان تر است. با توجه به این که عادت ایرانی ها به استفاده از توالت ایرانی است معمولا کسی رقبتی به استفاده از توالت فرنگی ندارد مگر این که مشکلی داشته باید و اجبار در کار باشد. در این صورت است که فرد از توالت فرنگی استفاده می کند. در برخی از ساختمانها از همان ابتدای ساخت، توالت فرنگی را نیز در ساختمان تعبیه می کنند. یعنی ساختمان دارای هر دونوع توالت فرنگی و توالت ایرانی است که در این صورت مشکلی وجود نخواهد داشت. اما اگر توالت فرنگی در ساختمان تعبیه نشده باشد به ناچار باید آن را به سرویس بهداشتی اضافه کرد. برای این کار می توان از توالت فرنگی آماده استفاده کرد. این نوع توالت فرنگی روی کاسه توالت ایرانی قرار می گیرد و پس از استفاده قابل جابه جایی می باشد. برخی نیز تمایلی به استفاده از این نوع توالت ندارند و مایل به استفاده از توالت فرنگی ثابت هستند. در این صورت است که کار ما آغاز می شود.

توالت ایرانی توالت فرنگی

تبدیل توالت ایرانی به توالت فرنگی
تبدیل توالت ایرانی به توالت فرنگی کمی کار می برد. ابتدا باید کاسه توالت ایرانی را خارج کرد و محل آن را بازسازی کرد. سپس توالت فرنگی را در محل قرار دارد و تاسیسات و اتصالات آن را وصل کرد. این کار به کمی تخریب و سپس بنایی نیاز دارد. پس باید در صورت لزوم این کار را انجام دارد. شرکت مجریان امین متخصص فاضلاب و امور مرتبط با چاه و فاضلاب تبدیل توالت را انجام می دهد. نیروهای ما آمادگی تبدیل توالت ایرانی به توالت فرنگی را دارند. ما بدون مشکل این کار را انجام می دهیم. اگر می خواهید توالت خود را تغییر دهید یا نیاز به تعمیرات آن دارید با ما تماس بگیرید. ما خدمات مختلفی داریم. نصب توالت و تعمیرات مرتبط با آن، لایروبی چاه و ترمیم آن، تبدیل توالت فرنگی به ایرانی، تخلیه چاه، تعمیرات توالت فرنگی، تعویض و نصب کاسه توالت، تاسیسات ساختمان، نصب توالت فرنگی، نصب توالت و تعمیر آن، نصب اتصالات توالت فرنگی، نصب کاسه توالت ایرانی، رفع گرفتگی فاضلاب توالت، از بین بردن بوی بد توالت.

نصب توالت ایرانی و توالت فرنگی
ما همچنین نصب توالت ایرانی را نیز انجام می دهیم. سرویس کاران ما آمادگی نصب کاسه توالت ایرانی و پیاده سازی توالت فرنگی و تاسیسات آن را دارند. با یک تماس نیروهای ما در محل حاضر می شوند. نصب توالت ایرانی و فرنگی به بهترین شکل را از ما بخواهید. ما با استفاده از بهترین نیروها به همشهریان خدمت رسانی می کنیم. به راحتی با یک تماس می توانید از خدمات ما بهره مند شوید. خدمات متنوع و مختلف شرکت مجریان رضایت مشتریان را به همراه دارد. تعمیرات توالت، فاضلاب توالت، تاسیسات توالت فرنگی، لوله کشی آب و فاضلاب توالت، نصب اتصالات توالت فرنگی، سرویس تجهیزات توالت فرنگی از جمله خدمات شرکت می باشد.

منبع: مجریان امین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *