نقاشی آپارتمان

خدمات ساختمانی پایتخت آماده ارایه خدمات نقاشی ساختمان و نقاشی آپارتمان در سطح شهر تهران و کشور می باشد. کافیست تا ضمن تماس و مشاوره رایگان از متخصصین ما در امر نقاشی آپارتمان سفارش خود را در سریعترین زمان با بهترین کیفیت تحویل بگیرید. قیمت های نقاشی بر اساس متراژ ، کیفیت کار و سرعت کار تعیین می گردد. تیم با تجربه ما آماده انجام خدمات نقاشی برای سازمان ها ، ادارات و کارخانه ها می باشد.


قیمت نقاشی آپارتمان از متری ۷۵۰۰ تومان شروع می شود و تا متری ۱۲ هزار تومان می رسد.( سال ۹۵ ) این تفاوت قیمت یرای خانه های نوسازی که گچ کاری شده اند و ابتدا باید بتونه کای گردند( زیرسازی ) و سپس آماده نقاشی گردند می باشد، البته ساختمان هایی که گچ های سقف و دیوار های آنها نم داده و باید ابتدا گچ کاری شده و سپس مراحل کار انجام گیرد نیز به همین ترتیب می باشد. محاسبه متراژ حدودی به اینگونه می باشد که زیر بنای ساختمان در عدد ۳ ضرب می شود چون که ۲ دیوار و یک سقف می باشد سپس متراژ آشپزخانه و سرویس بهداشتی کسر میگردد و فقط یک نقاشی سقف محاسبه می شود.

نقاشی آپارتمان

در مرحله رنگ آمیزی باید توجه داشت که بهترین رنگ انتخاب شود. انتخاب رنگ برای نقاشی آپارتمان اولین مرحله  است که شما باید انجام بدهید و برای آن باید با انواع رنگ و نقش و تاثیر آن در نقاشی آپارتمان آن  تا حدودی آشنا باشید. گاهی اوقات افراد برای رنگ‌آمیزی ساختمان شان از سلیقه‌های شخصی یا مدهای روز استفاده می‌کنند در حالی که بازی با رنگ‌ها اگر  از روی آگاهی نباشد، فرد را در دراز‌ مدت با مشکلات عمده‌ای مواجه خواهد کرد. در کشور مان به دلیل عقب مانده گی صنعتی افراد ساختار شکن نیستند و اصولا رنگ های همگان پسند را انتخاب میکنند این امر باعث شده در انتخاب رنگ از تنوع کمتری برخوردار باشیم، درصورتی که انسانها ذاتا در انتخاب رنگ متفاوتند همانطور که روح و روان آنها از هم متمایز است. در ایران  رنگ‌های سفید، طوسی، آبی، استخوانی بیشترین انتخاب را در رنگ‌آمیزی آپارتمان داشته و دارند، همانطور که در سالهای اخیر رنگ لباس ها تغییر کرده ودر نقاشی آپارتمان  هم به تازگی  به سمت رنگ‌های خاص‌تری همچون، صورتی، زرد، قرمز، نارنجی و زردچوبه‌ای …هم کشیده شده‌اند که بیشتر مربوط تاثیر فرهنگی و آداب خانه  داری از کشورهای دیگر است.

در نقاشی آپارتمان ، نقاش ساختمانی از ترکیب رنگ های مختلف باهم رنگ خاص مورد نظر در نقاشی آپارتمان که قرار است محیط خانه را با ان رنگ آمیزی کند به دست می آورد .از ترکیب رنگ های اصلی رنگ های فرعی به دست می آید. از آنجا که در انتخاب دکوراسیون اتاق کودک رعایت اصول ایمنی از اهمیت برخوردار است و ایمن بودن اتاق نوزاد اطمینان خاطر والدین و هم امنیت برای کودک را به دنبال دارد باید در نقاشی آپارتمان ، نقاش برای رنگ آمیزی اتاق کودک از رنگ هایی استفاده کند که در ساختار آن سرب به کار نرفته باشد . یکی از نکته هایی که هم والدین هم نقاش ساختمان باید به آن توجه ویژه بکند این می باشد که نوزاد همیشه نوزاد نیست ، رشد و تغییر ناگهانی نوزادان با تغییر نیازهایشان همراه است . باید از رنگ هایی استفاده کرد که برای چند سال زندگی کودک مناسب است و کودک از اتاقش دلزده نشود . از این رو والدین در هنگام برنامه ریزی برای اتاق کودک باید به رنگ آمیزی اتاق کودک اهمیت بدهند .توصیه ی ما به والدین این می باشد که این کار را به دست نقاش آپارتمان بسپارند لازم به ذکراست که اگر کودک بزرگتر است و می تواند در انتخاب رنگ برای اتاقش اعمال سلیقه بکند ، نباید در چنین مواردی کودک را از انتخاب بازداریم و محدودش کنیم .

خدمان نقاشی آپارتمان

قیمت نقاشی آپارتمان با توجه به متراژ و زیر کار آپارتمان و نوع رنگ و کیفیت اجرای نقاشی آپارتمان متفاوت میباشد،که به طور میانگین قیمت نقاشی آپارتمان برای یک واحد ۷۰ متری با استفاده از رنگ روغنی برای دیوارها و رنگ پلاستیک برای سقفها تقریبا یک میلیون و پانصد هزار تومان بر آورد میشود که این قیمت در صورت داشتن زیر کار مناسب و یا زیر کار نا مناسب آپارتمان میتواند کمتر و یا بیشتر باشد.برای نقاشیب ساختمان و آپارتمان با بهترین قیمت و بهترین کیفیت با ما تماس بگیرید.

4 دیدگاه برای “نقاشی آپارتمان

  1. اشتراک‌ها: قیمت نقاشی یک آپارتمان کوچک - خدمات ساختمانی 2656 7712 021

  2. اشتراک‌ها: نقاشی ساختمان در وردآورد - خدمات ساختمانی 2656 7712 021

  3. اشتراک‌ها: نقاشی ساختمان در چیتگر - خدمات ساختمانی 2656 7712 021

  4. اشتراک‌ها: نقاشی ساختمان در ساعی - خدمات ساختمانی 2656 7712 021

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *