تغییر روحیه افراد با نقاشی ساختمان

تاثیر نقاشی ساختمان بر روحیه افراد خانه زیاد است. شما در هر جای خانه، محل کار و مغازه که باشید، اطرافتان را دیوارها فراگرفته اند. بنابراین چشمانتان روزانه هزاران بار به دیوار میفتند. بدیهی است رنگ و نقاشی دیوار و ساختمان روی روحیه و خلق و خویتان تاثیر می گذارد. اگر بخواهیم منزل را مدنظر قرار دهیم، بیش از هر نقطه ی آن، اتاق های نشیمن اهمیت دارند.

به طور کلی هر خانه یک پاتوق دارد که افراد خانواده بیشترین وقت خود را در آن می گذرانند. بگردید و پاتوق خانه خود را پیدا کنید و سعی کنید دیوارهای آن قسمت ها به بهترین و آرامش بخش ترین قسمت هانه درآورید. در این مقاله به شما راهکارهایی را ارائه می دهیم که می توانید راحتی و صمیمیت بیشتری را تنها با نوع نقاشی ساختمان به منزل خود بیاورید. پس با ما همراه باشید.

روحیه افراد در نقاشی ساختمان

مکان هایی همچون پذیرایی، راهرو ها و اتاق نشیمن را اول از همه مد نظر قرار دهید. رنگ دیوار هایی به شکل سفید و استخوانی معمولا بیشترین رواج را دارند. در کنار آن ها رنگ های گرمی همچون کرم و نارنجی یا رنگ های آرامش بخشی مثل آبی می توانند فضایی صمیمانه برای جمع خانوادگی ایجاد کنند. علاوه بر این رنگ های شادتری مثل بنفش، زرد، سبز فضایی انرژی بخش برای جمع های دوستانه و شب نشینی ها ایجاد می کنند. رنگ کرم، نسکافه ای و تناژهای دیگر قهوه ای می تواند فضایی لوکس به منزل شما بیاورد. اما توجه فرمایید که هرچه متراژ منزل کوچک تر است از رنگ های بازتر و شادتری استفاده کنید.

اتاق خواب که محل استراحت می باشد نیز اهمیت فراوانی دارد. بهترین رنگ برای نقاشی ساختمان اتاق خواب آبی است. اما نقاشی ساختمان ما به شما پیشنهاد می کند که اگر اتاق خواب یا منزلتان پنجره کمی دارد، یا نورگیر مناسبی ندارد، از رنگ زرد ملایم برای دیوارها استفاده کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *