نقاشی ساختمان مناسب اتاق پذیرایی

اتاق پذیرایی یکی از پر رفت و امد ترین بخش های خانه محسوب میشود. این قسمت خانه پر رفت و امد بوده و برای برگزاری مهمانی ها استفاده میشود به همین علت باید در انتخاب رنگ مناسب برای اتاق نشیمن ذر نقاشی ساختمان دقت کرد.انتخاب رنگ مناسب برای نشیمن موجب ایجاد حس خوب برای بازدیدکنندگان و ساکنین خانه میشود.
به علت پر تردد بودن این بخش دیوارها بیشتر در معرض کثیفی و خط خوردگی قرار میگیرند . به همین علت باید در انتخاب رنگ دقت نمود و از رنگهای قابل شست و شو استفاده کرد.

اتاق پذیرایی
انتخاب رنگ مناسب برای پذیرایی به سبک زندگی افراد بستگی دارد بعضی ها سبک مدرن می پسندد , بعضی ها سبک سنتی و یا کلاسیک .
اگر به فضا های صمیمی علاقه مندید میتوانید از رنگ های نیمه براق استفاده کنید و اگر به فضاهای رسمی علاقه مندید میتوانید از رنگ های مات استفاده کنید.
از جمله پرطرفدارترین رنگ های کلاسیک برای نشیمن و پذیرایی , رنگهایی از قبیل : زرد – سبز – قرمز – کرم میباشد .
برای نقاشی ساختمان مدرن میتوان از رنگهای خنثی – طلایی – نقره ای – برنز استفاده کرد.

تاثیر رنگ محیط در نقاشی ساختمان

رنگ ها را بر اساس تاثیرات میتوان به سه دسته تقسیم کرد : رنگ های ساکن – رنگ های فعال و رنگ های خنثی . رنگ های روشن تر باعث وسیعتر دیده شدن محیط میشود. رنگ های تیره گرم هستند و به محیط ظاهری دنج و ارام میدهند. در ادامه به تاثیرات چند رنگ خواهیم پرداخت.

رنگ ابی در نقاشی ساختمان

ابی جز رنگهای سرد است و موجب کند شدن ضربان قلب و پایین امدن فشار خون میشود.به این علت رنگی ارامش بخش شناخته میشود. این رنگ مناسب اتاق خواب و سرویش بهداشتی می باشد. اگر رنگ ابی به عنوان رنگ اصلی استفاده شود میتوان با انتخاب رنگ های گرم برای دکوراسیون به آن تعادل بخشید. برای اینکه محیط آرام تری داشته باشید از تونالیته های گرم تر رنگ ابی استفاده کنید مثل: ابی فیروزه ای- بنفش . در استفاده بیش از حد از تونالیته تیره این رنگ ها برای خانه احتیاط کنید.

رنگ قرمز در نقاشی ساختمان

قرمز جز رنگ های گرم بوده موجب افزایش ضربان قلب میشود و سطح انرژی محیط را بالا برده و برای محیط های پر هیجان مناسب است. بنا براین رنگ مناسبی برای اتاق خواب نمیباشد.استفاده از این رنگ در نشیمن موجب ایجاد صمیمیت بیشتری بین افراد میشود. یکی از ویژگی های منحصر به فرد رنگ قرمز بالا بردن ترشح ادرنالین میشود بنا براین از رنگ قرمز برای نقاشی ساختمان غافل نشوید./ خدمات نقاشی ساختمان

بنفش در نقاشی ساختمان

رنگ بنفش جز رنگ های سلطنتی و لوکس محسوب میشود و در تونالیته های تیره مثل بادمجانی شکوه و جلوه بخش محیط است. وقتی از بنفش به عنوان رنگ دوم استفاده میکنیم به فضای ما عمق میدهد . از تونالیته های روشن تر بنفش برای ایجاد حس ارامش در نقاشی ساختمان استفاده میشود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *