نصب و اجرای پنجره های یو پی وی سی

اجرای پنجره های یو پی وی سی در بازسازی ساختمان ،بازسازی دفتر ، بازسازی مطب ، بازسازی خانه ، بازسازی آپارتمان برای صرفه جویی در مصرف انرژی حرف اول را می زنند. قاب پنجره نقش مهمی را در ارتقای بهینه سازی مصرف انرژی ایفا می کند. پروفیل های پنجره ای که از upvc  هنگامی که با اجرای پنجره های آلومینیومی و یا چوبی مقایسه می گردند ، امتیاز بسیار بالایی می گیرند. این پنجره ها عایق بهتری هستند و می توانند مصرف انرژی و هزینه گرمایش ساختمان  را کاهش دهند.

اجرای پنجره های upvc  نسبت “هزینه به سود ” بسیار خوبی دارند. پنجره های یو پی وی سی هم در مراحل تهیه و هم در طول عمر مفیدشان مزیت های هزینه ای  روشنی را به نمایش می گذارند. قاب های تیمبر حدودا ۲۰ تا ۳۰ درصد از پروقیل های پی وی سی گران تر هستند و پنجره های آلومینیومی باز هم ۳۰% گران ترند و هزینه برترین انتخاب  حساب میشوند . با توجه به پتانسیل بالای ذخیره انرژی و مینیمم هزینه نگهداری در طول عمر مفید بیشتر از ۵۰ سال ، هزینه ها در دراز مدت برمیگردند.

پنجره های یو پی وی سی

نگهداری از پنجره های upvc  آسان است. پنجره های با کیفیت یو پی وی سی نگهداری آسانی دارند . پنجره های چوبی باید هر ۲ سال یک بار صیقل داده شوند یا هر ۵ سال یکبار رنگ شوند. گرانول پی وی سی بسیار نسبت به شرایط آب و هوایی و نور مقاوم است. برای نظافت این پنجره ها تنها یک مایع ظرفشویی ساده به دلیل سطح صاف آن کافی است.

پنجره های پی وی سی بسیار بادوام اند. بر خلاف پنجره های چوبی ، این پنجره ها عمر سرویس دهی طولانی دارند. عمر مفیدشان به بیشتر از ۵۰ سال می رسند.

پنجره های پی وی سی ۱۰۰% قابل بازیافت اند و به همین جهت منبع خود را حفظ می کنند.۴۰% از گاز و نفت در جهان برای گرمایش و تامین انرژی در ساختمان ها استفاده می شوند. در حالیکه ۴% به تولید پلاستیک  اختصاص دارد که از این مقدار فقط ۱% برای پی وی سی استفاده می شوند.

برای تعویض پنجره های قدیمی و نصب پنجره UPVC ،نصب پنجره دوجداره ،اجرای پنجره دوجداره،جهت بازسازی ، بازسازی خانه ، بازسازی دفتر ، بازسازی مطب ،بازسازی آپارتمان میتوانید با ما تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *