کفسابی در زمان مورد نیاز

کفسابی به طور کلی یعنی سابیدن کف ساختمان که به علت های گوناگونی می توان اقدام به کفسابی نمود .در ذیل به علت های اصلی نیازمندی به کفسابی می پردازیم

در چه مواقعی به کفسابی نیاز می باشد :۱) عدم تراز بودن موزاییک ها و یا سنگ ها که در این صورت لبه های بالایی و پایینی سنگ ها و یا موزاییک ها در یک سطح به صورت کاملا” صاف نمی باشد.

۲) قرا گرفتن ملات و یا سیمان ، چسب ، رنگ در حین نصب موزاییک و یا سرامیک کف به گونه ای که امکان تمیز کردن آن وجود نداشته باشد .

۳) سیاه و یا کثیف شدن کف در طی مدت زمان طولانی .

کفسابی
کفساب کیست ؟در صورتیکه با استفاده از روش های معمول و به صورت دستی نتوان کف را صاف و یا تمیز نمود در این صورت می بایست از دستگاه های کفسابی و نیز از یک شخص متخصص که کفسابی را انجام می دهد استفاده نمود که به این شخص متخصص کفساب می گویند . کفساب با استفاده از دستگاه های مخصوصی سطح موزاییک و یا سرامیک را صاف می نماید و تمام رنگ ها و یا موادی که روی آن ریخته باشد با استفاده از این روش و دستگاه ها به زیبایی هر چه تمام تر صاف می گردد .

م: بام خاورمیانه

انتخاب رنگ مناسب در طراحی داخلی منزل برای فضای آپارتمانی به خصوص آپارتمان های با متراژ کم بسیار مهم است. رنگها از نظر درخشندگی و شفافیت انواع مختلف دارند که بهترین انتخاب، انتخاب رنگ های روشن با درخشندگی و شفافیت زیاد است. یکی از رنگ های مناسب برای طراحی داخلی آپارتمان رنگ استخوانی روشن است، که علاوه بر داشتن شفافیت و روشنی با بیشتر رنگ های وسایل منزل همنشینی دارد و کمپوزیسیون مناسبی را ایجاد می نماید. جهت ایجاد تنوع در رنگ می توانید در قسمت دیوار اپن آشپزخانه از مصالح سنگی با رنگ های متنوع استفاده نمایید./ بازسازی ساختمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *