انتخاب و خرید کاغذ دیواری

کاغذ دیواری ها در نوع ، طرح و جنس دارای تنوع فراوانی هستند که شاید شما را دچار سردرگمی کنند. نکاتی که ارائه می شود گامهای موثری در شناخت و انتخاب و خرید کاغذ دیواری خواهند بود .پس با اطمینان با ما همراه باشید.

خرید کاغذ دیواری
چرا بجای نقاشی دیواری از کاغذ دیواری استفاده کنیم ؟

اگر شما مایل باشید که در دکوراسین منزل خود از تک رنگ استفاده کنید نقاشی دیوار راه حل مناسبی است اما در نظر داشته باشید کاغذ دیواری ها علاوه بر طیف های رنگی دارای بافت و تنوع طرح نیز می باشند .پس یک کاغذ دیواری مناسب تاثیر متفاوتی نسبت به رنگ بر محیط  خواهد داشت.

دلیل دیگر برتری کاغذ دیواری نسبت به رنگ این است که کاغذ دیواری برای نسب نیاز به زیر سازی چندانی نداشته و شما می توانید عیوب دیوار ها را با کاغذ دیواری بپوشانید که خیلی راحت تر و البته گرانتر از نقاشی خواهد بود.

پیش از خرید کاغذ دیواری

قبل از اینکه از منزل به قصد خرید کاغذ دیواری خارج شوید قدری در سایت های اینترنتی و مجلات به جستجوی طرح های کاغذ دیواری بپردازید تا متوجه شوید بیشتر به چه طرح هایی علاقه دارید.با یک پیش زمینه ذهنی اقدام به انتخاب و خرید کنید.

نکته دیگری که به آن باید توجه کنید نوع ، رنگ و سبک مبلمان منزلتان است.به عنوان مثال کاغذ دیواری هایی با طرح های اسپورت برای مبلمان کلاسیک اصلاً مناسب نیستند.همنشینی رنگ کاغذ دیواری با مبلمان منزل عامل مهم دیگری است.اگر مبلمان شما سبز رنگ است انتخاب یک کاغذ دیواری قرمز رنگ کاملاً نامناسب است.

خرید کاغذ دیواری

به شما توصیه می کنیم که خرید کاغذ دیواری را به صورت حضوری انجام دهید و حتی الامکان از خرید اینترنتی بپرهیزید.زیرا خود شما باید از نزدیک جنس ، رنگ و بافت کاغذ دیواری را لمس و مشاهده نمائید.

هنگام خرید  کاغذ دیواری

آنچه در ذهن دارید را بافروشنده مطرح کنید.نوع و سبک مبلمان منزل و بودجه ای که برای اینکار در نظر گرفته اید را با او در میان بگزارید.

هنگام ورق زدن آلبوم ها تنها طرح هایی که با توجه به موارد فوق برای شما مناسب هستند را علامت گزارید و در پایان از میان چند آلبوم و موارد محدود شده یک نمونه که بیشترین همخوانی را با فضای منزل و سلیقه شما دارد را انتخاب کنید و از فروشنده بخواهید که یک نمونه از آنرا در اختیار شما قرا ر دهد تا با خود به منزل بیاورید و از نزدیک شاهد انتخاب خود در کنار سایر مبلمان باشید. اگر همه چیز در کنار هم زیبا به نظر می رسند اقدام به خرید کنید.

انواع کاغذ دیواری

با دوام ترین کاغذ دیواری ها با پوشش وینیل تولید می شوند.برخی در لایه زیرین با وینیل پوشیده شده اند که قابل شست و شو بوده و راحت از دیوار جدا می شوند.نوع دوم در لایه رویه دارای پوشش وینیل هستند که دوام بیشتر نسبت به نوع  اول دارند و قابل شستو شو نیز هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *